یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 700 کیلو موادمخدر طی دو عملیات ماموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش یزدفردا، سردار " ایرج کاکاوند" درباره این خبر گفت: در راستای مبارزه با باندهای وارد کننده موادمخدر و همچنین دستگیری اشرار و سوداگران مرگ، ماموران پلیس استان یزد از بارگیری و حرکت یک محموله سنگین موادافیونی از شرق کشور به سمت شهر های شمالی مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی گسترده خودروی قاچاقچیان را شناسایی کرده و ضمن ردگیری مسیر حرکت آنها در ورودی استان یزد دستور ایست را صادر کرده و خودرو را متوقف کردند.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به دستگیری دو تن از سرنشینان خودرو افزود: در بازرسی از این خودرو 450 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی به عملیات دیگر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اشاره کرد و افزود: همچنین عوامل پلیس استان یزد در عملیات دیگری نیز ضمن دستگیری چند تن از سوداگران مرگ موفق به کشف 250 کیلو گرم انواع موادمخدر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد عملکرد پلیس این استان را در بحث مبارزه با موادمخدر مطلوب بیان کرد و گفت: از ابتدای نوروز94 تاکنون تلاش ماموران پلیس در بحث مبارزه و دستگیری سوداگران مرگ، نتایج خوبی را در بر داشته است که به نحوی شاهد افزایش کشفیات بسیار چشمگیر انواع موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا