یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس فتای کشور:عامل كلاهبرداری از شهروندان با ترفند تخفیف ویژه بیمه خودرو توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش یزدفردا:رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: مردی خود را بازنشسته یكی از ادارات دولتی معرفی می كند ومرجوعه قضایی مبنی بر كلاهبرداری ارائه می كند.

مالباخته در تحقیقات به عمل آمده اظهار داشت مدتی قبل تلفن همراهم زنگ خورد و فردی با معرفی خود به عنوان کارشناس بیمه و تبلیغات در خصوص تخفیف 40 درصدی بیمه خودرو از من خواست تا با ارائه مشخصات عابر بانکم و واریز مبلغ بیمه به صورت اینترنتی از طریق رمز دوم از 40 درصد تخفیف برخوردار شوم.

با توجه به اتمام بیمه خودروام و تخفیف ویژه برای بیمه شدن ترغیب شدم خودروام را بیمه كنم و با ایجاد رمز دوم و ارسال آن به همراه سایر اطلاعات حساب بانکی به صورت پیامکی به شماره ارائه شده مبلغ 5 میلیون ریال از حسابم به صورت غیر مجاز کسر شد و از بیمه خبری نشد.

سرهنگ سیدمحسن عرفانی افزود: کارشناسان پلیس فتا بعد از شنیدن اظهارات شاکی بلافاصله اقدامات فنی تخصصی خود را آغاز و پس از یك سری تحقیقات فنی با استفاده از سرنخ های دیجیتالی بجامانده متهم را شناسایی و در محل مخفیگاهش دستگیر كردند.

وی خاطر نشان كرد: متهم 34 ساله بود پس از بازجویی هایی به عمل آمده و اعتراف به جرم برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات در خصوص این پرونده كلاهبرداری به شهروندان توصیه کرد فریب تبلیغات غیر معمول افراد ناشناس نخوردند و هرگز رمز حساب عابر بانک خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا