مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به ابلاغ قانون و ضوابط اجرایی بودجه سال 94 از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به دستگاههای اجرایی، خواستار ارائه پیشنهاد و برنامه ریزی مدون برای عملیاتی شدن آن از سوی ذیحسابان این استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد،" علی نمازی " گفت: ذیحسابان با تشکیل نشست های تخصصی پیرامون این موضوع بحث و تبادل نظر کنند و به جمع بندی نهایی برسند.

وی با قدردانی از تلاش های ذیحسابان استان تصریح کرد: یکی از اهداف تشکیل نشست های تخصصی ذیحسابان، دستیابی به وحدت رویه در عملکرد و بحث نظارت مالی است و اگر این کار عملیاتی شود موفق تر خواهیم بود.

وی همنچنین خواستار تشکیل جلسات تخصصی و عمومی ذیحسابان به صورت دوره ای در دستگاههای اجرایی و مناطق شهرستانی استان شد و افزود: برگزاری نشست ها به این شیوه می تواند موثرتر و اثر بخش تر باشد و کارایی بیشتری داشته باشد ضمن اینکه ذیحسابان با نتایج تلاش های خود در بحث های مالی و طرح های عمرانی آشنا خواهند شد و در جریان مسایل و مشکلات طرح ها و پروژه های عمرانی و مسایل  مالی دستگاهها قرار خواهند گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بحث جابجایی و معرفی ذیحسابان جدید دستگاههای اجرایی اشاره کرد و گفت: سال گذشته ذیحسابان جدید تعدادی از دستگاههای استان معرفی شدند و به زودی ذیحسابان تعدادی دیگر از دستگاهها معرفی خواهند شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در آینده به هم پوشانی برخی از وظایف این سازمان با وظایف اداره کل امور اقتصادی و دارایی اشاره کرد و گفت: برخی از وظایف  این دو مجموعه هم پوشانی دارد که امیدواریم نگرانی ها برطرف و وظایف هر دستگاه مشخص تر شود.

در این جلسه در خصوص قانون بودجه سال 94 و ضوابط اجرایی آن بحث و تبادل نظر شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا