شرط حسن روشن برای افشارزاده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال پس از پایان جلسه با بهرام افشارزاده به وی و حاضرین قول داد به احترام آنها تا پایان فصل نقدی از این تیم نداشته باشد.

بهرام افشارزاده امروز در نشستی با حسن روشن، کاظم اولیایی، کامران منزوی و آتیلا حجازی پیرامون مشکلات استقلال به بحث و تبادل نظر پرداختند. این جلسه که در دفتر یکی از دوستان خانواده حجازی برگزار شد پیرامون نقاط ضعف و قدرت تیم استقلال طی فصل جاری بود که در این بین روشن و کاظم اولیایی پیشنهاداتی را به بهرام افشارزاده ارائه کردند.


در پایان این جلسه کامران منزوی از حسن روشن خواست که با توجه به 4 بازی حساس تیم او در مورد استقلال حرفی نزند که روشن، به افشارزاده و حاضرین قول داد که به احترام آنها با وجود آنکه نقدهای فنی زیادی به این تیم دارد سکوت کرده و حرفی نزند.

همچنین حسن روشن در پایان خطاب به حاضرین گفت: البته اگر سرمربی کنونی استقلال بخواهد علیه من مصاحبه کند یا طعنه‌ای بزند قطعا به خاطر دفاع از شخصیتم جواب می‌دهم ولی به خاطر هواداران و پیشکسوتان استقلال و شخص بهرام افشارزاده تا پایان فصل سکوت می‌کند و صحبت فنی در باره استقلال نخواهند کرد.
روشن مطرح کرد:

قلعه‌نویی امپراطوری تشکیل داده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر امیر قلعه‌نویی توانست تنها مدرک مرا بخواند دیگر حرفی ندارم.
 حسن روشن در خصوص عدم نتیجه‌گیری استقلال در هفته‌های اخیر اظهار داشت: من امروز ظهر جلسه‌ای با افشارزاده دارم و به من گفته که بیایم تا به آنها کمکی کنم. پیش از این هم افشارزاده از من خواسته بود تا کمک کنم و روزی را برای برگزاری جلسه انتخاب کرده بود اما روز قبل از جلسه با من تماس گرفته شده بود و نظری جویباری را هم انتخاب کرده بودند. درست است که او زحمت زیادی برای استقلال کشیده اما من به افشارزاده هم گفتم زمانی که یک انقلاب صورت می‌گیرد همه باید بروند.

وی ادامه داد: من ارادت خاصی به افشارزاده داشتم و دارم اما اگر بخواهد صحبت‌هایش به استقلال و من لطمه بزند نمی‌توانم کاری انجام دهم. افشارزاده تاکنون مدیرعاملی نبوده که تماشاگر داشته باشد و به صحبت‌های من هم گوش نکرد. من دنبال شغل و پست و مقام نبودم قصدم کمک کردن بود. همه عواملی که در استقلال ماندند عوامل فتح‌الله‌زاده بودند که برای تخریب پیش می‌رفتند که باید آنها را بیرون می‌کرد حتی به او گفتم میز کارش را هم عوض کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه قلعه‌نویی مدعی شده بازیکنانی که مدنظرش بوده جذب نشدند گفت: چگونه تا پیش از این وقتی تیم یک برد می‌آورد می‌گفتند با این بازیکنان قهرمان می‌شویم. حالا بازیکنانی که مدنظرشان بود جذب نشده‌اند؟! در این زمینه حق را به افشارزاده می‌دهم. استقلال هر بازیکنی که امیر قلعه‌نویی می‌خواست جذب کرد اما پول بازیکن را نداشت بدهد و چون بازیکن هم برای باشگاه نبود و به آن تعصب نداشت با مشکل روبرو می‌شد.

روشن با اشاره به کادر فنی استقلال تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی 15 نفر را دور خود جمع کرده است. در کجای دنیا سرمربی کمیته فنی را معرفی می‌کند؟! اعضای کادر فنی هم که در کنار او حضور دارند یا جرات و یا حق دخالت ندارند. او امپراطوری راه انداخته و کسی نمی‌تواند به او چیزی بگوید. زمانی که تیم می‌بازد باید اعضای کادر فنی پاسخگوی خبرنگاران باشند اما زمانی که تیم پیروز می‌شود خودش حاضر می‌شود. آدم باید مرد باشد و شهامت داشته باشد. افکار امیر قلعه‌نویی در سرمربی‌گری دو سال است که تمام شده است.

وی در مورد اینکه آیا معتقد است در 4 هفته پایانی باید از کادر فنی حمایت شود گفت: معتقدم کادر فنی نباید تغییر پیدا کند. سال گذشته پس از اینکه استقلال در اهواز فولاد را شکست داد هم فتح‌الله‌زاده و هم امیر قلعه‌نویی مطمئن بودند که استقلال قهرمان می‌شود اما در پایان در بین 4 تیم پنجم شدند. وقتی که بلایی سر آدم می‌آید باید ببیند که این موضوع تاوان کدام رفتار است. آه مردم است و یا کاری است که نباید انجام می‌داد. اگر سال گذشته امیر قلعه‌نویی می‌رفت هیچ بدبختی نمی‌توانست تیم را سر و سامان بدهد.

روشن یادآور شد: امیر قلعه‌نویی اعلام کرده بود که من از فوتبال چیزی نمی‌فهمم اما خوب است که بیاید و مدرک مرا ببیند و اگر توانست فقط مدرک مرا بخواند من دیگر هیچ حرفی نمی‌زنم. به هر حال با این شرایط بعید می‌دانم که استقلال بتواند قهرمان شود. استقلال و پرسپولیس در سه، چهار سال‌ آینده به جایی نمی‌رسند چون پشتوانه‌سازی درستی ندارند. ساختار باشگاه درست نیست. شما ببینید اکبر کارگر جم سرطان گرفته اما کسی خبر ندارد حتی خانه او کجاست. این موارد باید اصلاح شود تا بتوانیم نتیجه بگیریم.
 

درخواست افشارزاده از روشن

مدیرعامل باشگاه استقلال از پیشکسوت این باشگاه خواست تا پایان فصل علیه سرمربی آبی‌پوشان صحبتی نکند.
در جلسه امروز (یکشنبه) بهرام افشارزاده با برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال که در دفتر سایت مرحوم ناصر حجازی برگزار شد، مدیرعامل استقلال ضمن تشریح مشکلاتی که به لحاظ فنی و تشکیلاتی در این باشگاه وجود دارد، از حسن روشن درخواست کرد که تا پایان فصل علیه امیر قلعه‌نویی و تیم استقلال صحبت نکند.

روشن در پاسخ درخواست مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مشکلاتی که به آن اشاره کردید، 10 سال پیش درباره آنها صحبت کرده بودم. الان هم به خاطر استقلال تا پایان فصل حرفی نمی‌زنم.
 

پیشنهاد مدیرعامل سابق استقلال به افشارزاده

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به افشارزاده تاکید کرد هر چه سریعتر برای این تیم مدیر فنی انتخاب کند.
 بهرام افشارزاده پیش از ظهر امروز جلسه ای را با حسن روشن،کاظم اولیایی،  کامران منزوی،غلامحسین زمان آبادی،آتیلا حجازی و ... برگزار کرد که در این نشست پیرامون نتایج استقلال و مباحث مختلف بحث و تبادل نظر شد.
حسن روشن پس از ملاقات افشارزاده گفت: من اصلا قرار نداشته و ندارم جای کسی را بگیرم و حرف دلم این است که با مسائل پشت پرده و موج سواری نمی توان به هدف رسید.

وی ادامه داد: اصلا اهل شکایت نیستم چون اعتقاد دارم «مرد» شکایت نمی کند. ضمن اینکه پیشتر هم مستندات و مدارکی ارایه دادم که مسئولان دادگاه به من حق دادند چون حرفهایم و انتقاداتم منطقی بود و هیچ عنادی با کسی نداشتم. ولی در نظر داشتم هواداران استقلال و مردم با واقعیت ها آشنا شوند. همیشه گفته ام و باز هم تأکید می کنم که بار کج به منزل نمی رسد و روزی خواهد رسید که مردم به واقعیت ها پی خواهند برد.

در ادامه این جلسه کاظم اولیایی مدیرعامل سابق استقلال به بهرام افشارزاده  پیشنهاد داد که هر چه سریعتر برای باشگاه استقلال کمیته فنی انتخاب کند و کمیته فنی تکلیف کادر فنی استقلال را روشن نماید.
 

جلسه افشارزاده با دشمنان قلعه‌نویی +تصاویر

مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر امروز (یکشنبه) با برخی از پیشکسوتان این باشگاه دیدار کرد.
 بهرام افشارزاده ظهر امروز (یکشنبه) جلسه‌ای با برخی از پیشکسوتان استقلال از جمله حسن روشن، کاظم اولیایی، کامران منزوی، آتیلا حجازی و ... در دفتر سایت مرحوم ناصر حجازی در خصوص وضعیت این تیم برگزار کرد.
اولیایی در جلسه امروز از مدیرعامل باشگاه استقلال خواست تا هر چه زودتر کمیته فنی این باشگاه را تشکیل دهد و روشن نیز اعلام کرد که با شخص خاصی خصومت شخصی ندارد و هر چه که در دلش دارد، مطرح می‌کند.

این جلسه در حالی برگزار شد که برخی از پیشکسوتان استقلال از جمله روشن طی روزهای اخیر انتقادت زیادی علیه قلعه‌نویی مطرح کرده‌اند.
 
برگزاری نشست در دفتری که متعلق به فرزند ناصر حجازی است، از دیگر نکات جالب توجه جلسه امروز افشارزاده با برخی پیشکسوتان استقلال است. طی سال‌های اخیر بیشتر اهالی فوتبال به رابطه بد خانواده مرحوم حجازی با قلعه‌نویی اذعان داشته‌اند.
 
 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا