فرماندار يزد در اولين جلسه از كارگروه حفاظت از اراضي ملي و حقوق بيت المال شهرستان در سالجاري گفت: در امر مبارزه با پديده ناپسند زمين خواري جدي هستيم و در اين زمينه با كسي تعارف نداريم.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، اولين جلسه كارگروه حفاظت از اراضي ملي و حقوق بيت المال شهرستان يزد با حضور كليه اعضاء در محل بخشداري زارچ برگزار شد.

محمود شاكري شمسي در اين جلسه با اشاره با تأكيدات رهبر معظم انقلاب مبني بر مبارزه با پديده زمين خواري گفت: اينكه مسئولان شاهد باشند كه تعدادي افرادي سودجو به اموال عمومي و بيت المال تعرض كنند و هيچ اقدام عملي از سوي دستگاه هاي ذيربط در اين زمينه صورت نگيرد، امري پسنديده و شايسته اي نيست.

فرماندار يزد با بيان اينكه در سال گذشته جلسات خوبي در زمينه برخورد با اين افراد در سطح شهرستان برگزار شد اظهار داشت: با همراهي و تعامل صورت گرفته توفيقات خوبي بدست آورديم كه منجر به رفع تصرف قابل توجهي از اراضي شد.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يزد با تأكيد به اينكه اين كارگروه در سال 94 فعاليت هاي خود را با قوت پيگيري خواهد كرد افزود: اگر اقدام عملي در زمينه مبارزه با زمين خواري انجام نشود در آينده شاهد به وجود آمدن شهرك هاي در حاشيه شهر خواهيم بود كه بدون در نظر گرفتن هيچ يك از مسائل و استاندارد هاي اجتماعي،‌فرهنگي، عمراني و ... شكل گرفته است.

فرماندار يزد بر جدي بودن شهرستان در امر مبارزه با پديده ناپسند زمين خواري تأكيد كرد و تصريح كرد: در راه مقابله با زمین خواری و احیاء حقوق بیت المال جديت خاصي وجود دارد و دولت برای مقابله با زمین خواری راسخ است.

شاكري شمسي در اين جلسه همچنين از حمايت و پشتيباني دستگاه قضايي در امر مبارزه با زمين خواري تقدير و تشكر كرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا