سعید فتحی سرپرست یزذ فردا طبس / وب سایت آستان مبارک در اقدامی جالب توجه و قابل تحسین امکان خرید کتاب مورد علاقه شما را از نمایشگاه بین المللی کتاب جهت نگهداری و عرضه در کتابخانه موسسه فراهم نموده است.

نمایشگاه کتاب تهران به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد و مشتاقان کتاب و کتابخوانی در پی خرید کتاب های مورد علاقه خود خواهند بود،در این بین و با توجه به الکترونیکی شدن جامعه ما خرید کتاب از نمایشگاه کتاب نیز به آسانی امکان پذیر شده است.

در همین راستا وب سایت آستان مبارک حسین ابن موسی الکاظم(ع)(میقات الرضا) در اقدامی جالب توجه و قابل تحسین امکان درخواست خرید کتاب مورد علاقه را برای عموم فراهم نموده است تا علاقه مندان کتاب و کتابخوانی کتاب مورد علاقه خود را درخواست نموده و در صورت موجود بودن کتاب مذکور آن کتاب خریداری شده و در کتابخانه آستان مبارک جهت عرضه به اعضای محترم کتابخانه قرار خواهد گرفت.برای این منظور کافی است تا شما به لینک زیر مراجعه نموده و کتاب مورد علاقه خود را درخواست نمایید. در توضیحات صفحه مورد نظر این چنین بیان شده است که:

همزمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۳۹۴/۲/۲۶، خرید کتب مورد نیاز مراجعین محترم با هدف ارتقاء سطح کیفی و روز آمد نمودن منابع در دستور کار کتابخانه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس قرار دارد.
بدینوسیله از مراجعین محترم درخواست می شود کتب مورد نظر خود را ثبت تا در صورت موجود بودن در نمایشگاه نسبت به خرید آن اقدام گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا