نشست شوراي بهداشت شهرستان تفت به رياست فرماندار و با حضور جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي در محل فرمانداري تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در اين نشست با اشاره به اهميت مقوله بهداشت گفت: هرچه در حوزه بهداشت بهتر و بيشتر كار شود هزينه هاي درمان بسيار كاهش خواهد يافت.

فرماندار تفت موضوع بهداشت و درمان را از اولويت هاي كاري دولت تدبير و اميد برشمرد و گفت: طرح تحول نظام سلامت، اقدامي موفقيت آميز و حركتي ارزشمند و بزرگ بود كه بايد در همه ابعادش ادامه يابد.

وي به موضوع بهداشت در نانوايي هاي شهرستان اشاره كرد و گفت: نانوايي ها از جمله مراكزي هستند كه روزانه و به صورت مستمر با مردم در ارتباط هستند و اين موضوع اهميت توجه به رعايت سلامت و بهداشت را در اين مراكز دوچندان مي كند.

فرماندار تفت با تقدير و قدرداني از تلاش نانواهاي شهرستان تفت در خدمت رساني سالم به مردم شريف گفت: نانوايي ها چه از نظر بهداشت فردي و چه از نظر بهداشت محيطي بايد مناسب و در شرايط مطلوب باشند و دستگاههاي مرتبط نيز نظارت هاي لازم را به عمل آورده و احيانا نكات اصلاحي را متذكر شوند.

زارع همچنين بر برگزاري كلاسهاي آموزشي در حوزه سلامت براي اصناف گوناگون تاكيد كرد.

ارائه گزارشي از اجراي طرح بهداشت كشاورزي، بهداشت و بهسازي كارگاههاي قاليبافي روستايي، بازرسي هاي بهداشتي از معاون و كارگاههاي مختلف شهرستان و همچنين نحوه فعاليت در بخش طب كار از ديگر موضوعات مطرح شده در اين نشست بود.

در ادامه اين نشست اعضا به بيان ديدگاهها و نكته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا