معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه در دنیای امروز استفاده از نیروهای انسانی برای توسعه یک اصل است گفت: به این مسئله نیاز داریم که مردم خودشان در برخی مسایل ورود پیدا کنند و یکی از راهکارهای تحقق این مسئله ،توسعه تشکلهای غیر دولتی وسازمانهای مردم نهاد است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، نشست طوبی مازارزاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با سیداحمد هاشمی رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین و اعضاء سمن های شهرستان اشکذر روز سه شتبه اول اردیبهشت ماه در این شهرستان برگزار شد.

معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: با استفاده از حضور و مشارکت های تشکل های مردم نهاد می توانیم بهتر و سریعتر به توسعه دست پیدا کنیم .

طوبی مازارزاده افزود: بهترین کار معقول که می توانیم انجام دهیم همین حمایت و پشتیبانی از سمن ها در عرصه های مختلف است و خوشبختانه با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به این موضوع صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: سپردن کار به تشکل های مردم نهاد یعنی انجام شدن کار به بهترین روش و با کمترین هزینه، براین اساس سپردن کارها به این نهادهای غیردولتی از برنامه های ما است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: تشکل ها در همه زمینه ها می توانند مشارکت و حضور داشته باشند و هر طرحی که داشته باشند مورد حمایت قرار می گیرند.

مازارزاده با اشاره به سلایق و تخصص های مردم در عرصه های مختلف گفت: از این سلایق و تخصص ها می توان برای پیشبرد امور استان استفاده کرد و ما آمادگی کامل داریم تا از اهرم و امکانات لازم برای تسهیل در گسترش و ثبت تشکل های مردم نهاد در استان استفاده کنیم.

در ادامه این نشست اعضاء سمن های مردم نهاد شهرستان اشکذر به ارائه نقطه نظرات و مسائل و مشکلات خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا