سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: می توانستیم با کسب سه امتیاز این دیدار بقاء خود درلیگ دسته اول را قطعی کنیم اما جهانبازی داور این دیدار با گرفتن پنالتی اشتباه به سود میزبان مانع این کار شد و مقصر اصلی عدم پیروزیمان بود.

خداداد عزیزی پس از تساوی تیمش مقابل فولاد یزد در جمع خبرنگاران با انتقاد شدید از نحوه داوری مسابقه دو تیم فولاد یزد و شهرداری تبریز، اظهار داشت: متاسفانه اشتباهات داوری در این دیدار بسیار زیاد و اسف‌بار بود.

وی خاطرنشان کرد: پنالتی که امروز داور برای فولاد یزد گرفت و منجر به تک گل این تیم شد، اشتباه مسلم داوری بود و من نمیدانم چطور وقتی دو نفر به هم برخورد نکردند پنالتی گرفته میشه؟؟

سرمربی شهرداری تبریز تصریح کرد: بازیکنانم در این دیدار خیلی خوب بازی کردند و موقعیت های بیشماری داشتیم و در صورتی که اشتباهات داوری نبود، ما در این دیدار می‌توانستیم پیروز شویم.

وی با تاکید بر اینکه حق شهرداری تبریز در این دیدار برد بود، گفت: ما برای کسب سه ‌امتیاز این دیدار به یزد آمده بودیم و اگر داور دقت بیشتری کرده بود کارمان به هفته آخر کشیده نمی شد و ماندنمان در لیگ قطعی شده بود.

عزیزی ادامه داد: در هر صورت این بازی به پایان رسید و ما هنوز یک بازی داخل خانه داریم که سعی می‌کنیم آن بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم‌.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا