معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: نیروی انسانی خلاق، پویا و پژوهشگر سرمایه اصلی هر کشور و اجتماعی است و ما نیز در استان از این نیروی خلاق بهره مند هستیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد عصر چهارشنبه 2 اردیبهشت ماه مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد و معاونین و مشاورین رئیس دانشگاه پیام نور در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور استان تعداد 20 هزار نفر دانشجو  در اختیار دارد افزود : با امکانات بسیار خوب و جذابیت های مناسبی که این دانشگاه برای جذب نیروهای خلاق دارد می تواند نقش بسیار تأثیرگذاری در فرآیند توسعه استان داشته باشد.
محمدعلی طالبی به نامگذاری امسال با عنوان سال " دولت ملت،همدلی وهم زبانی " از سوی مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد : این فرمایش رهبر فرزانه انقلاب از راهبردهای اساسی دولت تدبیر و امید است.
طالبی از رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان خواست از سرمایه اعتمادی که به وی شده حداکثر استفاده را نماید و این دانشگاه را به جایگاه شایسته خود ارتقاء دهد.
در این جلسه از زحمات محمدرضا امینی رئیس دانشگاه پیام نور استان تجلیل و سعید عابسی به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا