سعید فتحی سرپرست یزد فردا طبس / دانشگاه پیام نور طبس از یکم تا پنج اردیبهشت ماه میزبان ۶۰ نفر از اعضای هیات علمی ۱۱ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در طرح ضیافت اندیشه است.

مصطفی اخوان صفار رییس دانشگاه پیام نور طبس در مراسم افتتاح طرح ضیافت اندیشه گفت: باعث افتخار است که در این طرح میزبان ضیافت اساتید دانشگاه های استان هستیم و این بخاطر مجموعه امکانات شهرستان و دانشگاه پیام نور است که توسط مسئولین فراهم شده است.

اخوان صفار ضمن تشکر از برگزارکنندگان این طرح گفت: از مسئولین استانی که اعتماد و اطمینان کردند و برگزاری این دوره را به ما سپردند تشکر میکنم.

مصطفی اخوان صفار اضافه کرد: مجری طرح ضیافت اندیشه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و زیر نظر مستقیم این نهاد و با تکیه بر بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت بصیرت‌افزایی اساتید برگزار می‌شود.

وی افزود: کلاس‌ها در پنج روز صبح و عصر با برنامه‌های متنوع آموزشی، فرهنگی، سیاحتی زیارتی و ورزشی برنامه‌ریزی شده است.

رییس دانشگاه پیام نور طبس گفت: این دوره با حضور اساتید مجرب کشوری جهت تدریس در پیام نور طبس برگزار می‌شود که دکتر سرو قامت عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگ و هنر، دکتر شاطری دبیر شورای اسلامی دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور، دکتر رضایی عضو سفارت ایران در آلمان و دکترای روابط بین الملل از جمله این اساتید خواهند بود.

وی گفت: حدود بیست فروردین برگزاری این دوره در طبس قطعی شد و فرصت محدودی برای برنامه‌ریزی و آماده‌سازی طرح بود.

اخوان صفار افزود: جلسات در داخل دانشگاه هماهنگ شد و با مسئولین استان به طور مرتب در ارتباط بودیم و سعی شد در نهایت دقت و نظم برنامه طبق شاخص‌های اعلام شده برگزار شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا