به مناسبت هفته شورا، تني چند از اعضاي شوراي اسلامي شهر  به همراه محمدرضا عظيمي زاده شهردار يزد  با نماينده ولي فقيه در استان وامام جمعه يزد ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر يزد - آيت الله ناصري در اين ديدار ضمن تبريك هفته شورا، از تلاشها وزحمات اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد،  كه  نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش مي كنند، تشكر وقدرداني كرد.

نماينده ولي فقيه در ادامه افزود: مشکلات در همه شهرها و مناطق مختلف استان وجود دارد و رفع این مشکلات و معضلات در گرو تلاش همه‌جانبه مسئولان و همکاری و همراهی مردم است.

امام جمعه يزد با اشاره به نزديك شدن به فصل تابستان ، از اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد خواست تا با ارائه برنامه هاي مناسب در پاركها، اوقات فراغت به ياد ماندني را براي مسافران و همشهريان فراهم كنند.

آيت الله ناصري  تأکید کرد: شوراهای اسلامی باید به عنوان اتاق فکر شهرداری ها بر نحوه تحصیل و خرج درآمد در شهر ها نظارت داشته باشند و با درایت و برنامه ریزی بهترین روشها را به شهرداری ها ارائه دهند.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در شوراي اسلامي شهر  تأکید کرد و گفت: این حق مردم است که بدانند خادمانشان در شوراهای اسلامی شهر چه فعالیتهایی داشته و چه مواردی را به نتیجه رسانده اند.

همچنين در اين ديدار حجت الاسلام شيخ عباس زارع رئيس شوراي اسلامي شهر يزد گزارشي از عملكرد وفعاليتهاي صورت گرفته شورا در دوره چهارم را ارائه نمود و گفت: خوشبختانه در تصويب بودجه سال94 شهرداري توجه ويژه اي به امورفرهنگي، منظر و فضاي سبز شهر شده است.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا