به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ اولين جلسه شواري اداري سال جديد با حضورامام جمعه  و فرماندار بافق،بخشدار مركزي ، مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي و مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان در محل فرمانداري اين شهرستان  برگزار شد.

در ابتداي جلسه فرماندار بافق ضمن گراميداشت آغازسال جديد وعرض تسليت سالروز شهادت امام هادي (ع)  با اشاره به نامگذاري سال توسط مقام معظم رهبري  با نام "دولت و ملت، همدلي و همزباني" وحدت و همدلي تمامي مسئولان اجرايي شهرستان را در راستاي خدمت هر چه بهتر و بيشتر به مردم خواستار شد.

"سيد مهدي طلايي مقدم"  در ادامه با قدرداني از زحمات و تلاش هاي مديران و مسئولان اجرايي شهرستان بافق در سال 93 گفت: خوشبختانه با همدلي و وفاق كه در بين مسئولان ومديران دستگاه هاي مختلف درسال گذشته در شهرستان ايجاد شد اقدامات و پيشرفت هاي مناسبي صورت گرفت و اميد است كه در سال جديد نيز كه با تدبير مقام معظم رهبري به شعار هم دلي و همزباني بين ملت و دولت مزين شده است بتوانيم در اين راستا همانند سال گذشته گام هاي موثري برداشته شود.

وي به  افزايش آمار بازديد مسافرين نوروزي از مناطق گردشگري و جاذبه هاي مختلف شهرستان بافق در ايام تعطيلات نوروز امسال اشاره كرد وافزود:در تعطيلات نوروزامسال  شهرستان بافق عليرغم كاهش 23 درصدي آماربازديد در ساير نقاط كشور خوشبختانه  اين شهرستان شاهد  20 درصد افزايش بازديد هاي مسافرين نسبت به سال گذشته بود.

طلايي مقدم در ادامه به دو رويداد مهم شهرستان (رزمايش گردانهاي بيت المقدس بسيجيان شهرستان و برگزاري رالي جانبازان) در پايان اين هفته اشاره كرد و خوستار همكاري و هماهنگي بين ارگان هاي مختلف در جهت برگزاري اين دو رويداد در شهرستان شد.

فرماندار بافق در پايان از تلاش و همكاري هاي همه جانبه نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ،امام جمعه و اعضاي شوراي اسلامي شهر بافق در راستاي احقاق حقوق شهرستان بافق تشكر وقدرداني نمود.

امام جمعه بافق نيز در اين نشست با تسليت سالروز شهادت امام هادي (ع)و با اشاره به روايتي از اين امام معصوم  بر ضرورت پيروي از سيره ائمه اطهار (ع) تاكيد كرد.

"سيد جواد سليماني" در ادامه ضمن قدرداني از زحمات و تلاش هاي كليه مسئولان و مديران اجرايي شهرستان در سال گذشته حفظ هم دلي و وحدت بين مسئولان را لازمه پشرفت دانست و اظهار داشت: نظام ما يك نظام مردمي است كه مسئولان بايد با وفاق و همدلي و عمل به دستورات و منويات مقام معظم رهبري و با تحقق شعارامسال بتوانند در راستاي حل مشكلات بيش از پيش گام بر دارند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق در اين نشست با بيان اينكه رزمايش گردان هاي بيت المقدس بسيجيان بافق روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت برگزار مي شود ، گفت: رزمایش رهروان فاطمی، مدافعان مکتب علوی با شرکت گردان های بیت المقدس بافق در  در ارودگاه قدس اين شهرستان برگزار می شود.

"سرهنگ رضا جمالي" به اهداف وبرنامه هاي برگزاري اين رزمايش اشاره كرد و افزود: اجرای برنامه هایی مانند دفاع از کوی و برزن و امدادرسانی در شرایط خاص و حملات در این رزمایش و بالابردن توان رزمی و نظامی نیروها، تمرین و تداوم آموزش یگان های بسیج و آماده سازی گردان ها و بسیجیان برای عملیات های واقعی از اهداف این رزمایش است.

جمالي در پايان خواستار آزادسازي نيروهاي بسيجي و همكاري در برگزاري اين از سوي ارگان و نهاد هاي شهرستان شد.

رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بافق در ادامه اين نشست  گفت: يازدهمين دوره مسابقات رالي ويژه جانبازان و فرزندان شاهد و ايثارگر استان يزد به ميزباني شهرستان بافق روز جمعه 4 ارديبهشت برگزار مي شود .

"محمد رضا دهقانزاده " در اين رابطه گفت : اين دوره از مسابقات رالي با حضور 850 نفر از جانبازان و فرزندان شاهد و ايثارگر استان يزد با 130 دستگاه خودرو سواري روز جمعه از گلزار شهداي خلدبرين يزد شروع شده و نهايتا با غبار روبي و عطرافشاني گلزار شهداي شهرستان بافق در آستان امامزاده عبدالله(ع) ختم خواهد شد .

دهقانزاده افزود : يازدهمين دوره مسابقات رالي استان يزد به مناسبت 5 ارديبهشت سالروز شكست آمريكا در صحراي طبس ، سالروز شهادت سردار شهيد منتظر قائم و 4هزار شهيد استان برگزار مي شود .

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا