مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به اهميت توليدات رسانه اي در روابط عمومي ها گفت: شایسته است روابط عمومی ها در انعكاس مطالب خود به گونه ای عمل كنند تا تصویر واقعی زن ایرانی به جامعه نشان داده شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ظهر چهارشنبه 2 اردیبهشت ماه نشست تجلیل از بانوان فعال روابط عمومی ها و رسانه های گروهی استان یزد با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد درتالار فرهنگیان برگزارشد.
در این نشست كه فعالان زن در عرصه روابط عمومي و رسانه حضور داشتند، مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد نقطه اشتراک روابط عمومی ها و رسانه ها را اطلاع رسانی دانست و افزود:  افرادی که در حوزه روابط عمومي يا رسانه فعالیت می کنند به واسطه نگاه خاصی که به مسایل دارند و زاویه دید متفاوتشان، انسان های ویژه ای هستند و از قدرت تحليل بالايي نسبت به مسائل برخوردارند.
داود پاك طينت در ادامه با اشاره به توانايي كه رسانه ها در بازنمايي وقايع دارند گفت: بانوان فعال در عرصه روابط عمومي ها و رسانه ها بايد توانايي هاي يك زن ايراني را به عنوان همسری وفادار، مادري فداکار، دختري مهربان و خواهری دلسوز به جامعه معرفی کنند.
وي ضمن تبیین نقش رسانه ها در بازنمایی فعالیت های بخش هاي مختلف يك سازمان گفت: محتواهاي توليدي روابط عمومي ها در خصوص نقش و فعاليت بانوان، بايد به گونه اي باشد كه تصوير واقعي بانوان استان را نشان دهد.
گفتنی است در ادامه این مراسم مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ گفت و در پایان با اهدای لوح تقدیر از بانوان فعال در عرصه روابط عمومی ها و رسانه های مکتوب و مجازی استان تجلیل گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا