جمعی از فعالان و نخبگان حوزه های علمیه استان با مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد در یک نشست هم اندیشی و همفکری حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای یزد، مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در این نشست با اشاره به اهمیت آموزه های دینی در رستگاری انسان ها بربهره گیری از ظرفیت رسانه در انتقال مفاهیم وآموزه های دینی تاکید کرد.

 

دکتر پهلوانیان با تاکید بر اینکه در اجرای این مهم از انجام کارهای صوری و ظاهری خودداری خواهد شد افزود: تمامی برنامه های رادیویی و تلویزیونی به نحوی تولید و پخش خواهند شد که به صورت ذاتی انتقال دهند این مفاهیم دینی باشند.

 

وی همچنین بهره گیری از نظرات کارشناسان دینی را در تولید برنامه های با محتوا بسیار مطلوب دانست و خاطر نشان کرد فعالان و نخبگان حوزوی می توانند در قالب کارگروه فرهنگی صداوسیمای استان را در زمینه های مختلف از جمله تولید برنامه های با محتوا و معرفی کارشناسان شایسته و طلاب هنرمند یاری کنند.

 

در این نشست هریک از مدعوین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را از جمله رعایت درست احکام فقهی در تولید و پخش برنامه ها، بهره گیری از طلاب هنرمند در تولید واجرای برنامه های تلویزیونی و رادیویی، توجه به برنامه های خانوادگی جهت کاهش آسیب های اجتماعی جامعه و وتوجه به سبک زندگی اسلامی ایرانی مطرح کردند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا