معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت : پاسداشت پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش، پاسداشت حافظان حریم امنیت و آسایش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد صبح پنج شنبه  3 اردیبهشت ماه مراسم تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان  ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده شهدای ارتش با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، فرماندهی ارشد قرارگاه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ارتش و فرماندار یزد در سالن اجتماعات بنیاد نخبگان استان برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به رشادتها و جانفشانی های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه دوره ها و دوران دفاع مقدس افزود :  تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش پاسداشت روحیه ایثار، شهادت طلبی و فداکاری همه نیروهای مسلح نظام از جمله ارتش قهرمان است و شایسته است  دلاورمردی شما و خدمات شایسته اتان را به جامعه یادآوری کنیم.


مهر تأیید بنیانگذار انقلاب اسلامی بر ارتش


محمدعلی طالبی عنوان کرد : همه شما به خوبی می دانید در روزهای غبارآلودی که بعد از انقلاب اسلامی بر فضای نیروهای مسلح حاکم بود و افرادی با برخی افراطی گریها در صدد انحلال ارتش بودند ، حضرت امام خمینی (ره) به پشتوانه مردمی بودن ارتش مهر تأییدی بر ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان شجاع و انقلابی ارتش زدند و با نامگذاری روز 29 فرودین ماه در سال 58 به نام روز ارتش حمایت خود را از ارتش اعلام کردند و این حمایت پشتوانه خوبی برای حضور مؤثر و پرافتخار ارتش در همه صحنه ها و دوران طلایی دفاع مقدس گردید. 


وجود همدلی و هم زبانی در ارگانهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان دولت ملت ، همدلی و هم زبانی اشاره کرد و گفت : خوشبختانه در استان یزد شاهد همدلی و هم زبانی همه ارگانهای نظامی ، انتظامی و امنیتی در حد عالی هستیم و امیدواریم به پشتوانه همین یگانگی و وحدت تحت فرمان رهبر فرزانه انقلاب روز به روز شاهد افزایش امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی ادامه داد : امیدواریم با اقدمات و  برنامه ریزی های خوبی که در طول چند ماه گذشته توسط مسئولین ارشد استان انجام شده و تأمین زیرساختهایی که در دستور کار قرار دارد شاهد استقرار یگانهایی از ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان باشیم و به نوعی این مظلومیتی که پیشکسوتان ارتش استان احساس می کنند برطرف شود.


بازنشستگان سرمایه های اصلی نیروهای مسلح


فرماندهی ارشد قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم بازنشستگان و پیشکسوتان را سرمایه های اصلی نیروهای مسلح و ارتش دانست و گفت : وظیفه ما این است که ارتباط پیشکسوتان را با کانون بازنشستگان ارتش حفظ و از آنها حمایت معنوی و مادی نماییم.
گفتنی است مراسم تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران به همت کانون بازنشستگان ارتش و به مناسبت روز 29 فروردین ماه ، روز ارتش برگزار و از جمعی از این پیشکسوتان با اهدای لوح سپاس تجلیل گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا