مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت : بانوان توانمند و کارآفرین استان می توانند تا 6 اردیبهشت ماه برای حضور در اولین نمایشگاه توانمندیهای زنان استان و معرفی زنان کارآفرین ثبت نام نمایند.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ظهر پنج شنبه  3 اردیبهشت ماه  مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی استانداری اظهار داشت : نخستین نمایشگاه توانمندیهای زنان استان یزد از 16تا 18 اردیبهشت ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی یزد برگزار می شود.
فخرالسادات خامسی هامانه ادامه داد : این نمایشگاه به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و با همکاری دفتر امور روستایی استانداری، اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی و دیگر دستگاههای اجرایی استان در دو بخش عرضه توانمندیهای زنان استان و فروش محصولات برای کارمندان و زنان شاغل ، زنان خانه دار، بانوان جامعه و زنان فعال در سازمانهای مردم نهاد برپا می شود.
وی افزود : بانوان و زنان توانمند و کارآفرین استان می توانند در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، ثبت اختراع، صنایع دستی ، رشته های ورزشی، مشاغل حقوقی ، مشاغل گروه IT، مشاغل گروه پوشاک و منسوجات، مشاغل خدماتی و خدمات الکترونیک ، مشاغل میراث فرهنگی و گردشگری، صنایع غذایی، دامداری، کشاورزی، صنایع روستایی، صنعت و معدن، رشته های مختلف فرهنگی و هنری ، خدمات پزشکی، روانشناختی و خدمات مشاوره ای و...  در این نمایشگاه شرکت و توانمندیهای خود را به نمایش بگذارند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد همچنین عنوان کرد : زنان شاغل و کارمندان دولت می توانند  از طریق ادارات مربوطه و سایر بانوان استان از طریق ثبت نام در پورتال http://ostanyazd.ir  در این نمایشگاه شرکت کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 38263710 داخلی دبیرخانه نمایشگاه توانمندی های بانوان استان تماس بگیرند.
خامسی گفت : همراه با این نمایشگاه برنامه های جنبی متنوع فرهنگی، هنری و آموزشی از قبیل موسیقی محلی، تئاتر خیابانی، برنامه های مشاوره ای حقوقی و خانواده، پاسخ به سؤالات شرعی و مذهبی، تغذیه سالم و بهداشت جسمی و روانی  برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا