فرماندار یزد به مناسبت پنجم ارديبهشت ماه سالروز شكست مفتضحانه استكبار در صحراي طبس و شهادت اولين فرمانده سپاه يزد شهيد منتظر قائم پيامي صادر كرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، محمود شاکری شمسی در این پیام آورده است:

پنجم اردیبهشت ماه، سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس است، روزی که دانه ریز شن صحرای طبس با اراده الهی تمام نقشه های مستکبران را بر ملاساخته و در جهان رسوا ساخت.

انقلاب اسلامی ایران در طول 36 سال عمر پربرکتش همواره در معرض توطئه‌های متعدد دشمنان از جمله تحمیل کردن جنگ و تلاش برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به فناوری های جدید به ویژه فناوری صلح آمیزهسته ای بوده است، اما اراده الهی یاری‌گر این انقلاب است و قدرت الهی با اراده رهبر انقلاب و همراهی مردم سبب شده تا ملت ایران اسلامی همواره پیروز و سرافراز بماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و به یاد ماندنی و یاد و خاطره اولین فرمانده سپاه استان یزد شهید محمد منتظر قائم که گواه و سند عینی ملت ایران در استکبار ستیزی است از مردم همیشه در صحنه دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می نمایم تا در مراسمی که به همین مناسبت صبح روز شنبه مورخ 94/2/5 از ساعت 8 صبح در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می گردد حضور بهم رسانند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا