یزدفردا "پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان یزد - اجتماعی"به قلم سرهنگ كارآگاه "رضا حناساب"

در یكی از روزهای پایانی سال فقدان فردی، توسط خانواده اش به پلیس اعلام گردید كه با پیگیری زیاد جسد وی كه براثر ضربات متعدد سر به قتل رسیده بود و آغشته به خون در زیر درختچه های خارج ازشهر پیدا شد.

زنی كه خود را همسر مقتول معرفی و دراتاق بازجویی دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس درحال گریستن بود شرح ماجرا را اینگونه مطرح كرد.

چندین سال قبل با مقتول آشنا شدم و ازدواج کردم وثمره ازدواج ما چند فرزند پسر ودختر است كه پس از چند سال زندگی زناشویی و بزرگ شدن فرزندان، آنها ازدواج کردند و به خانه بخت رفتند وتنها یك فرزند خردسال دارم كه با ما زندگی می كند.

زن مقتول درحالی كه اشك های خود را پاك می كرد گفت: گرفتاری ها و بد بینی های همسرم نسبت به من زمانی آغاز شد كه پای ماهواره درمنزل ما باز شد.

همسرم كه روزها سر کار بود، شبها چندین ساعت از وقت خودرا صرف دیدن فیلم های ماهواره می كرد و به دلیل بیماری، مواد مخدر هم مصرف می کرد .

با توجه به گذشت روزها وتمایل بیشترهمسرم به این گونه رفتارها درگیری لفظی بین من وهمسرم هرروز شدیدترمی شد.

تا اینكه آن شب شوم فرا رسید من خسته از فعالیت های روزانه دراتاق خواب خود درحال استراحت بودم وهمسرم طبق روال قبل مشغول تماشای فیلم های ماهواره بود تا اینكه دوباره مشاجره لفظی بین من و اودرباره دیدن اینگونه فیلم هاشدت گرفت وبا بهانه گیری مرامورد ضرب وشتم قرارداد.

به ناچارخواستم برای رهایی خود، او را هل دادم ناگهان دیدم سرش به دیواربرخورد وبه زمین افتاد وپس ازخونریزی شدید ازحال رفت.

درحالی كه آن شب، روبه پایان ونزدیك دم دمه های صبح بود ترس و وحشت عجبیب مرا فراگرفته بود ونمی دانستم با جسد نیمه جان همسرم چكاركنم وفكرهای زیادی به ذهنم خطورمی كرد ونقشه های زیادی برای اومی كشیدم.

درنهایت موضوع را با مادرم كه مسن بود ودرخانه به همراه ما زندگی می كرد درجریان گذاشتم ودرنتیجه تصمیم گرفتیم جسد بی حال و از هوش رفته همسرم را به حومه شهر برده و درآنجا رها نماییم.

من با مادر پیرم با مشقت زیاد جسد همسرم را داخل خودرو گذاشتیم و او را به بیابانهای خروجی شهربرده ودرمحل رها وچندین ضربه با میله فلزی به سرش وارد کردم و او را به قتل رساندم وازمحل متواری شدم.

حالا ازكرده خود نادم و پشیمان می باشم كه بدلیل تنفر زیاد وخودسرانه عمل نمودن موجب مرگ همسر وازهم پاشیده شدن خانواده ام شده ام بطوریكه دیگر فرزندانم به چشم یك مادر به من نگاه نمی كنند ودر ذهن آنها بعنوان قاتل پدرشان نقش بسته ام.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا