یزدفردا:فرمانده انتظامی استان یزد از كشف 333 كیلو موادمخدر در عملیات شب گذشته ماموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش یزدفردا، سردار "ایرج كاكاوند" درباره این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان مهریز با همكاری عوامل دسته رزمی "شهید شاهدی" شب گذشته با انجام یك عملیات منسجم و برنامه ریزی شده موفق به كشف 333 كیلو انواع موادمخدر از دو دستگاه خودرو سواری شدند.

وی خاطر نشان كرد: با توجه به دریافت خبری در خصوص تردد اشرار و سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور كار قرار گرفت.

سردار كاكاوند ضمن اشاره به تشكیل تیم های عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان مهریز و دسته رزمی شهید شاهدی ادامه داد: تیم های عملیاتی پلیس، گشت های خود را در محورهای مورد نظر آغاز كردند و مسیر تردد اشرار را تحت پوشش قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس شب گذشته قاچاقچیان را با دو دستگاه خودرو سواری مشاهده كرده و به همین منظور دستور ایست را صادر كردند و پس از مدتی تعقیب و گریز خودرو قاچاقچیان را در راههای فرعی متوقف كردند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به دستگیری سه تن از سوداگران مرگ افزود: در بازرسی از این خودروها مقدار 247 كیلو حشیش و 86 كیلو تریاك كشف شد.

به گفته سردار كاكاوند قاچاقچیان قصد انتقال این مواد افیونی را از جنوب كشور به اصفهان داشتند كه با عملیات ماموران پلیس استان یزد در نیت شوم خود ناكام ماندند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا