یزدفردا "سرویس اجتماعی "خبرهای پلیسی یزد: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از كشف 50 كیلو تریاك و هروئین در دو عملیات ماموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش یزدفرا، سرهنگ " محمد حسین ستوده نیا" اظهار داشت: ماموران پلیس ایستگاه ایست و بازرسی شهید مدنی، هنگام كنترل خودروهای عبوری به یكدستگاه وانت نیسان كه از بندر لنگه عازم تهران بود مشكوك شدند و خودرو را برای بازرسی به پاركینگ منتقل كردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 44 كیلو 500 گرم موادمخدر از نوع تریاك كشف و یك نفر متهم نیز دستگیر شد.

ستوده نیا در ادامه در خصوص عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد و كشف بیش از پنج كیلو هروئین گفت: ماموران پلیس استان یزد از فعالیت یك باند تهیه و توزیع موادافیونی در سطح شهر یزد مطلع شدند و به همین منظور دستگیری اعضای این باند در دستور كار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات انجام شده مشخص شد اعضای این باند كه یك باند خانوادگی هفت نفره هستند موادمخدر مورد نیاز خود را از شهرهای جنوبی تهیه كرده و در بین جوانان توزیع می كنند.

سرهنگ ستوده نیا افزود: ماموران پلیس ضمن هماهنگی با مقامات قضائی اعضای این باند هفت نفره خانوادگی را دستگیر كرده و در بازرسی از مخفیگاهشان 5 كیلو 600 گرم هروئین كشف كردند.

وی اظهار داشت: با تحقیقات انجام شده مشخص شد كه پدر و مادر این خانواده دارای سابقه كیفری و تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضا نیز می باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا