یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیس استان یزد:  روز گذشته دانش آموز 11 ساله میبدی كه جهت اردوی دانش آموزی به شهرستان مهریز اعزام شده بودند در دریاچه غربالبیز غرق شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش یزدفرا، سرهنگ "منوچهر نصیری " فرمانده انتظامی شهرستان مهریز استان یزد گفت: در ساعت 14 و 20 دقیقه روز گذشته خبر غرق شدن یك دانش آموز 11 ساله در دریاچه غربالبیز از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 دریافت شد كه بلافاصله ماموران كلانتری مركز در محل حادثه حضور پیدا كردند.

وی ادامه داد: با حضور عوامل پلیس و نیروهای آتش نشانی، جسد "امید.ش" از دریاچه بیرون آورده شد و عملیات احیاء توسط عوامل اورژانس انجام شد كه متاسفانه نتیجه ای در بر نداشت .

نصیری ادامه داد: با بررسی های به عمل آمده، مشخص شد که تعدادی از دانش آموزان شهرستان میبد، جهت اردوی دانش آموزی به این منطقه گردشگری آمده بودند كه چند نفر از دانش آموزان به دور از چشم مربیان مدرسه اقدام به شنا در دریاچه كرده و "امید .ش" با توجه به اینكه به فنون شنا آشنایی نداشته در عمق پنج متری دریاچه غرق می شود.

سرهنگ نصیری گفت: بنا به گفته ی شاهدان عینی حادثه، امید به همراه دوستان خود به نقطه دورتری از تجمع دانش آموزان می رود و اقدام به شنا در دریاچه می کند و چون به شنا آشنا نبوده در عمق آب گرفتار شده و از اطرافیان كمك می خواهد و با توجه به اینكه در اطراف او فقط چند دانش آموز بودند كسی نتوانسته به وی كمك كند و امید 11 ساله در جلو چشمان همكلاسی هایش غرق می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز یادآور شد: با دستور مقام قضائی جسد تحویل سردخانه شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا