«آزاد معلم»، دبیر کانون برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه فرهنگیان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر قانون از برگزاری مناظره‌ای بین دکتر صادق زیباکلام و دکتر محمدحسن قدیری ابیانه با عنوان «لوزان بدون سانسور» خبر داد.

 

به گفته این دانشجومعلم برای نخستین بار از زمان تاسیس دانشگاه فرهنگیان چنین شخصیت‌های مطرحی در این دانشگاه به بحث و مناظره می‌پردازند.

 

وی همچنین برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و ایجاد فضایی برای بحث و گفت‌وگو در این دانشگاه که محل پرورش نسل آینده معلمان است را ضروری دانست و مصداق عمل به آیهٔ شریفهٔ «فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه» بیان کرد. او اظهار امیدواری کرد تا برگزاری چنین جلساتی باعث روشن شدن حق و حقانیت و پرورش تفکر انتقادی و رشد و ارتقای فکری معلمین آینده کشور شود.

 

«آزاد معلم» اضافه کرد: دانشجومعلمان سرمایه‌های ارزشمند کشورمان هستند که مستقیما در امر مقدس یاددهی – یادگیری مشارکت دارند و آشکار است که چنین مناظره‌هایی در اندیشیدن بهتر و بیشتر این قشر نقش اساسی دارد.

 

«معلم» گفت: جامعهٔ امروز بشری به دانشجویانی نیاز دارد که به چیزهایی بیندیشند که تا پیش از این دیگران به آن نیندیشیده‌اند.

 

گفتنی است نشست «لوزان بدون سانسور» شنبه پنجم اردیبهشت ماه در پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان اصفهان و در ساعت پنج بعد از ظهر برگزار می‌شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا