رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هفته خوابگاه‌ها با حضور در خوابگاه مرحوم یزدیان دانشگاه آزاد اسلامی یزد، نشستی صمیمی با دانشجویان مستقر در این خوابگاه داشت.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر محمدرضا اسلامی در بازدیدی که به مناسبت هفته خوابگاه ها از خوابگاه دانشجویی برادران داشت، اظهار کرد: از ابتدای مسئولیتم در دانشگاه آزاد اسلامی یزد که قریب به 8 ماه از آن می گذرد توجه جدی و ویژه ای به بهبود سکونت دانشجویان در خوابگاه ها داشته ام و شاهد این ادعا تغییراتی است که امروز نیز به آن اذعان دارید چرا که محیط های خوابگاه به منزله محل سکونت دانشجویان باید همواره محیطی شاد و عاری از هر گونه دلزدگی بوده تا دانشجو بتواند در کنار فراگیری از علم بهره ای نیز از محل اسکان خویش ببرد.

وی آَشنایی با دانشجویان مستعد را در دوران مسئولیتش در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بهترین خاطره و بهترین فصل از زندگی خویش بیان کرد و افزود: دانشجویان سراسر شور و نشاط هستند و همین در کنار دانشجو بودن قدرت و توان و انرژی کار مضاعف به مسئولین دانشگاه داده است .

اسلامی در این نشست صمیمی به سئوالات دانشجویان پاسخ داد. در هفته خوابگاه ها در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برنامه هایی نظیر افتتاح نمایشگاه، مسابقات ورزشی، پخش فیلم و برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.

رئیس واحد یزد به مدت پنج سال ریاست دانشگاه آزاد اسلامی میبد، چهار سال ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد و چهار سال ریاست دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات یزد را بر عهده داشته و 8 ماه است که به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد منصوب شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا