بسمه تعالی

از آغاز نهضت اسلامی و عدالت خواهی ملت متعهد و آزاده کشورمان به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، حوادث متعددی رقم خورد که به فضل الهی هرکدام نتایج بزرگی را برای این ملت به ارمغان آورد و از سوی دیگر درس عبرتی است برای تمام کسانی که به این انقلاب و ارزشهای بالای آن در سطح محدود و پایین نگاه می کنند، تا بلکه با تجزیه و تحلیل واقع بینانه به الهی بودن و جامعیت انقلاب اسلامی ایران پی ببرند.

از جمله مقدرات الهی که تمام معادلات مادی شیاطین شرق و غرب را بر هم زد و تا به امروز از درک آن عاجز مانده اند واقعه 5 اردیبهشت ماه 1359 در صحرای طبس و شکست ذلت بار شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در تجاوز به میهن اسلامی عزیزمان بود. آنان با تمام توان و ابزارهای پیشرفته و برنامه ریزی طولانی مدت ، بظاهر سعی در نجات عده ای جاسوس را داشته و در واقع قصد براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی را در سر               می پرواندند، اما غافل از اینکه مکر خدا بالاتر از همه مکرهاست و چنان سیلی محکمی برآنان زده شد که تا ابد ننگ آن را برصورت خود خواهند داشت.

امروز پس از گذشت سی و پنج سال از آن واقعه عظیم، استکبار جهانی بداند مردم ما برای پایبندی از اصول و ارزشهای الهی خود، استوارتر از گذشته، مسیر پیشرفت و عظمت و استقلال خود را با همتی بلند طی نموده و در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای "مدظله" مواظب توطئه ها و تهدیدات مختلف شیاطین داخل و خارج هستند.

افتخار بزرگی که در این واقعه اعجاز گونه برای ملت مومن و متعهد دیارمان حاصل شد پیشتازی در مبارزه با تجاوز آمریکا و تقدیم یکی از بهترین فرماندهان پاک سرشت و متعهد سپاه اسلام، سردار شهید                 محمد متظرقائم به ساحت مقدس الهی بود. با گرامیداشت یاد و خاطره اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان یزد و تعظیم و تکریم پنجم اردیبهشت ماه، انتظار می رود مردم ولایتمدار استان همچون گذشته در مسیر سربلندی این نظام ثابت قدم بوده و در برنامه هایی که به همین مناسبت در نظر گرفته شده حضوری منسجم و نقش آفرین داشته باشند.

والسلام

محمدصالح جوکار

نماینده مردم شریف شهرستانهای یزد و اشکذر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا