من یک گریدر هستم مثل خیلی از گریدرهای دیگری که روی کره خاکی وجود دارند.

اما جایی که من مشغول به کارهستم متفاوت تر از جاهای دیگر است.

قوانین و شرایط کارش فرق دارد. می گویم که کجا هستم.

۸ کیلومتری جاده بافق – یزد.

چندماهی است که مشغول به کار شده ام اما حجم زیاد کار برای سن بالای من باعث شد چند روزی در محل كارم بستري شوم .

هیچکس به عیادتم نیامد.

نه مدیر کل راه، نه فرماندار، حتی رئیس اداره راه بافق نيامد

خیلی دلگیر شدم.

چرا که من برای شما زحمت میکشيدم برای اینکه بتوانم جاده را تمام کنم. برای اینکه نشان دهم و اثبات کنم که مسئولين درست گفته اند و درست به عرض آنان رسانده اند و جاده با سرعت خوبی در حال ساخته شدن است.!!!

 

برای اینکه جلوی کشته شدن مردم این دیار بگیرم. اما اقای فرماندار!فکر میکنم فضا را اشتباه گرفته ای. باید جای دیگری کار را شروع کنی.

من ميخواهم خوب بشوم و کارم را شروع کنم اما من دیگر پیر و فرتوت شده ام. شما را نميدانم ولي من از نگاههاي مردمي كه هر روز در اين جاده خرامان خرامان براي امورات ضروري از جمله درمان، دانشگاه و…به يزد ميروم خجالت ميكشم و حال ديگر ميترسم كه اگر در نزديكي جاده اصلي بودم با سنگ مرا ادب كنند چون هر روز كه از كنار من ميگذرند صدايي عجيب مرا به وحشت مياندازد كه مگر قرار نبود تا ابتداي دي ماه ۹۳ جاده را تحويل دهند؟؟! و مگر قول مجدد ندادند كه تا ابتداي سال ۹۴ جاده را تحويل دهند؟؟! آقای فرماندار چرا به دادم نميرسيد؟؟!

آقای فرماندار! پسرعمویی دارم که در همین جاده چند کیلومتر آن طرفتر در حال کندن تپه ها است تا مسیر را برای تکمیل جاده مهیا کند اما او هم چند ماهی است که حالش بد است و زمین گیر شده است. ترس گلايه هاي مردمي را دارد. دوستان ديگري در شهرهاي ديگر دارم كه هروقت جوياي احوالشان ميشوم دلخوشند و همه از آنها راضي و دعا گويشان و خوشحال از اينكه مسير زيبا با سرعتي زياد به مردم ديارشان تحويل داده اند.

لطفا به داد من و پسر عمويم رسيد. برای همین دست به قلم شدم و چنین جسارتی را به خود دادم و نامه ای به شما “فرماندار بافق” نوشتم چرا كه شما هميشه مرا در اين جاده ميبنيد و من هم شما را ميبينم .خواهش ميكنم مرا از خجالت و شرمندگي مردم و مسافران اين مسير نجات دهيد.

امیدوارم که نامه ام را بخوانی و راهی کاغذ خردکن نکنی.

قبلاً سپاسگزار است.

امضاء: گریدر پیر و فرتوت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا