مديرعامل شركت پيشگامان امن افزار خبرداد:

فروش اينترنتي آنتي ويروس در سامانه شرکت پیشگامان امن افزار

مديرعامل شركت پيشگامان امن افزار از راه اندازي واحد فروش اينترنتي آنتي ويروس در وب سايت اين شركت خبر داد.

به گزارش روابط عمومي گروه پيشگامان كوير، مهندس محمدعلي عاقلي اظهار داشت: با توجه به نياز روز افزون به خدمات امنيتي اين شركت سامانه فروش اينترنتي محصولات خود را راه اندازي كرده است.

وي افزود: در ابتداي طرح محصول آنتي ويروس NOD32<http://www.amnafzar.net/index.php?id=95>از طريق

سامانه http://www.amnafzar.netبه فروش مي رسد.

عاقلي تاكيد كرد: براي خريد اينترنتي لازم است ايتدا مشتريان يك حساب كاربري در سايت شركت ايجاد كنند. اين حساب براي خريد ها و ديگر فعاليت هاي نيز كاربرد خواهد داشت. بعد از افتتاح حساب با انتخاب محصول از دو راه مي توانند خريد خود را قطعي نمايند كه دارندگان كارت هاي شتاب مي توانند اينترنتي پرداخت خود را انجام دهند و يا اينكه به حساب شركت مبلغ مورد نظر واريز شود.

وي افزود: از ديگر نكاتي كه مورد نياز بود استعلام قيمت بود كه اين سامانه اين خدمات را انجام مي دهد. بر اين اساس چنانچه جهت خريد آنتي ويروس يا خدمات مركز داده به پيش فاكتور و استعلام قيمت نياز باشد، سامانه اين امكان را به راحتي در اختيار كاربر قرار مي دهد.

مديرعامل شركت پيشگامان امن افزار از فروش سرور اختصاصي مجازي به كاربران خبر داد و گفت: افزایش سریع حجم اطلاعات دیجیتال سازمانها و ادارات و اهمیت خدمات الکترونیکی و همچنین افزایش نگرانی از دسترسی غیرمجاز هکرها یا نرم افزارهای مخرب مثل ویروسها، کرمها، تروجانها و ...، مدیران شبکه ها را بر آن داشته تا با راهکارهایی مطمئن، بجای صرف هزینه های گزاف جهت خرید سخت افزارهای گران قیمت ذخیره سازی اطلاعات، سخت افزارها و نرم افزارهای امنیتی جهت محافظت از این اطلاعات و همچنین صرف زمان زیاد برای پشتیبانی و تهیه نسخه های پشتیبان مداوم از اطلاعات ذخیره شده، انجام این امور را با هزینه ای بسیار کمتر و کیفیت، اطمینان و اعتماد بیشتر به سرویس دهی و امنیت اطلاعات خود، نگهداری از این اطلاعات را به بخش خصوصی که توانایی انجام خدمات ذکر شده را داشته باشد، واگذار  نمایند. بر اين اساس سرورهای مجازی خصوصی (VPS ) و سرورهای مجازی اختصاصی(  (VDS ارائه مي شود كه كاربران مي توانند با صرف هزينه اي اندك از مزاياي بيشمار آن بهره مند شوند. اين محصول نيز از طريق اينترنت در همين سامانه به فروش مي رسد.

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا