مزیت های جدید برای تلفن بین الملل پیشگامان کویر


یزدفردا "تا پیش از این برای استفاده از خدمات طلایی تلفن بین الملل 040 و بهره مندی از تخفیفات 40 تا 70 درصدی آن، مشترک می بایست با خرید کارت چلچله و وارد کردن کد آن با فعال شدن این خدمات روی خط تلفن از مزایای آن بهره مند میشد، ولی اینک این امتیاز به راحتی در دسترس شما است.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان کویر در روش جدید دیگر نیازی به خرید کارت و وارد کردن کد و فعال شدن خط تلفن شما برای استفاده از این خدمات نیست. بلکه فقط کافی است عدد جادویی 040 را قبل از 00 تلفن مورد نظر در خارج از کشور بگیرد. به طور مثال اگر تلفن خارج از کشور 00123456789 می باشد شما می بایست 04000123456789 را بگیرید.

در این روش چلچله به صورت هوشمند روی خط تلفن شما فعال می شود و هزینه تماس انجام شده نیز دو ماه بعد در قبض تلفن شما درج می شود.

گفتنی است هم اکنون تعداد استان های فعال در این طرح به 10 استان رسیده است که می توان به خراسان رضوی، مرکزی، تهران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، هرمزگان، یزد و شهرکرد اشاره کرد.

این در حالی است که به زودی عدد جادویی 04000 در استان های دیگر از جمله بوشهر، خوزستان، خراسان جنوبی، قم، کرمان، قزوین، گیلان و مازندران فعال می شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا