سید امیر حسین حاتمی نسب:
 گروه پیشگامان کویر صرفا حمایت خود از جشنواره وبلاگ نویسی دفاع مقدس  را با هدف فرهنگ سازی در استفاده از اینترنت انجام داده است



 یزدفردا "جشنواره وبلاگ نویسی ودفاع مقدس در استان یزد با همکاری و حمایت گروه پیشگامان کویر یزد برگزار شد.

 مدیر روابط عمومی این گروه با اعلام این مطلب افزود : جشنواره وبلاگ نویسی ویژه دفاع مقدس در استان یزد با

حضور 300 وبلاگ نویس برگزار شد


سید امیر حسین حاتمی نسب با اشاره به جایگاه وبلاگ نویسی در عرصه ارتباطات به عنوان یک رسانه عمومی و تاثیرگذار گفت: نقش و جایگاه فضای وب در عرصه های مختلف بر همگان آشکار شده است و وبلاگ به مثابه تریبون برای افراد با دیدگاه هایمختلف نقش تاثیرگذاری در بخش های مختلف دارد.


وی با اشاره با جایگاه دفاع مقدس در تاریخ ایران، گفت: یکی از مهمترین دغدغه های صاحب نظران انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های بعدی بوده است که با استفاد ه از ابزار و روش های مختلف این مهم صورت گیرد.


حاتمی نسب تاکید کرد:فضای وب و خصوصا وبلاگ می تواند نقش تعیین کننده ای در این خصوص داشته باشد.


مدیر روابط عمومی گروه پیشگامان کویر ادامه داد: بر اساس پیشنهادی که مدیریت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ارائه کردند، جشنواره وبلاگ نویسی دفاع مقدس با حمایت مالی گروه پیشگامان در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه کلیه فعالیت های اجرایی این جشنواره از جمله داوری با مسئولیت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان انجام می شود، گفت: گروه پیشگامان کویر صرفا حمایت خود را با هدف فرهنگ سازی در استفاده از اینترنت انجام داده است و امیدواریم این جشنواره الگویی برای دیگر جشنواره های این حوزه شود.


وی خاطرنشان کرد: گروه پیشگامان کویر به عنوان بزرگترین تعاونی فعال در حوزه فناوری اطلاعات کشور،آمادگی خود را جهت همکاری با نهادهای مربوطه در راستای معرفی ارزش های والای دفاع مقدس و معرفی چهرهای گمنام هشت سال پایداری اعلام می دارد.


وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "دیگران از اینترنت برای نشر ضلالت استفاده می ‌کنند، خوب است ما هم برای نشر ارزشهای دینی اسلام و دفاع مقدس در راستای هدایت از آن بهره‌ بگیریم"، افزود: تلاش شده تا از وبلاگ نویسی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده شود.


گفتنی است جشنواره وبلاگ ‌نویسی دفاع مقدس در پنج بخش وبلاگ ‌نویسی، رادیو اینترنتی، ویدئو اینترنتی، مجله اینترنتی و فوتوبلاگ برگزار شد.

مسابقه‌ای بین علاقمندان به وبلاگ‌ نویسی از 31 شهریورماه تا 30 آذرماه سال جاری برگزار شد و نتایج این رقابتها دیروز مراسم اختتامیه ‌ای که برگزار شد اعلام شد .محتوای این وبلاگ‌ها شامل ترانه، نقد ادبی، نقد آثار هنری دفاع مقدس شامل فیلم و موسیقی، آثار پژوهشی، وصایا، خاطرات دفاع مقدس، خاطرات شهدا و هر مطلب دیگری در رابطه با دفاع مقدس در قالب شعر، داستان، دلنوشته، خاطره و ... است.

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا