برخی معتمدین محلات و جمعی از اهالی مهریز مشکلات و درخواست های خود را با نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند.

صادقي خبرنگار :در نشستی که برخی معتمدین محلات و جمعی از اهالی مهریز با حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده داشتند مهمترین مشکلات و درخواست خود را با وی در میان گذاشتند و زارعزاده قول پیگیری این خواسته ها را داد.
ارتقاء ایستگاه راه آهن باربری به مسافربری، طرح ژئوفیزیک برای آب، صدور مجوز دانشگاه ویژه برای خواهران مهریز، معرفی مهریز به عنوان منطقه ویژه گردشگری – اقتصادی، صدور مجوز مهار آب های فصلی روی زمین، صدور مجوز ایجاد مسیر تندرو و کندرو از پلیس راه تا ایست و بازرسی شهید مدنی، صدور مجوز تعیین مرز شهرستان مهریز با شهرستان یزد و تاکید بر مرز قبلی بدون تغییر، صدور مجوز شهرک جامع فولاد مهریز، صدور مجوز بوستان بزرگ شهر ویژه بانوان و آقایان، صدور مجوز پارک کوهستان در مجاورت کارخانه سیمان مهریز، کتابخانه مرکزی شهر به عنوان سایت مرکزی، صدور مجوز احداث پیست دوچرخه سواری و اسب سواری در مهریز، ساماندهی حریم جاده سنتو با تعامل شهرداری و اداره راه و ترابری از مهمترین راهکارهای و پیشنهادهای برخی معتمدین محلات و جمعی از اهالی مهریز برای پیشرفت شهرستان مهریز بود که در این نشست مطرح شد.
حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده در این نشست به اهمیت نقش شوراهای اسلامی شهر و روستا در چرخه مدیریت کشور اشاره کردو گفت: نقش شوراهای اسلامی شهر و روستا در چرخه مدیریت کشور بسیار حائز اهمیت است لذا مردم می بایست کاندیداهایی کارا، سازنده، تلاش گر و پویا را وارد شورای شهر و روستاها کنند.
نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص شوراهای شهر و روستا گفت: هیچ عبادتى بالاتر از خدمت به مردم نیست؛ چه در شهر، چه در بخش و چه در روستا. وظایفى که براى شوراها در قانون ذکر شده، همان وظایفى است که اگر شوراهاى ما ان‌شاءاللَّه بتوانند این وظایف را به طور کامل به انجام برسانند، بسیارى از مشکلات جارى مردم برطرف خواهد شد و این موارد را قانون‌گذاران با دقّت در قانون اساسى و در قانون عرفى معیّن کرده‌اند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا