نشست ستاد بزرگداشت سوم خرداد ، سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد با حضور اعضاء در محل فرمانداری شهرستان خاتم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ در ابتدا محمد زاده رحماني، فرماندار شهرستان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا و امام شهدا و آرزوي طول عمر و سلامتي براي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و تبريك حماسه سوم خرداد بيان کرد: فتح خرمشهر يك معجزه بزرگ بود كه به دست تواناي رزمندگان اسلام صورت گرفت و تا ابد بايد اين فتح بزرگ گرامي داشته شود چون دشمن روي حفظ و تثبيت موقعيت خود خرمشهر سرمايه گذاري زيادي انجام داده بود و فكرش را هم نمي كرد كه يك روزي خرمشهر را از دست بدهد.
 وی در ادامه سخنان خود به چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال امام (ره) و پانزدهم خرداد سالگرد قيام خونين مردم قم اشاره و خواستار برنامه ريزي برنامه هايي در شان و مقام امام راحل از سوي ادارات شده و ابراز داشت: كه الحق و انصاف امام (ره) حق بزرگي بر گردن ملت ايران، بخصوص ما مسئولين دارند كه بايد اين حق پاس داشته شود. 
 در ادامه سرگرد پاسدار زارع، سرپرست ناحيه مقاومت بسيج خاتم با توجه به اهميت سالروز فتح خرمشهر يادآور شد: رژيم بعث عراق با خودخواهي اعلام كرده بود اگر ايرانيان خرمشهر را باز پس گيرند كليد بصره را به آنان اهدا خواهد كرد چون موانع ايضايي زيادي بر سر راه رزمندگان ايجاد كرده بود ولي با ايمان به خدا و با عزم و اراده لشكريان اسلام اين فتح بزرگ صورت گرفت و به گفته امام راحلمان خرمشهر را خدا آزاد كرد.
وي همچنين به مناسبت هاي 14 و 15 خرداد اشاره و از پيگيري و تدبير فرماندار شهرستان در سال گذشته كه باعث شد هم اعزام زائرين به حرم مطهر، به خوبي و سهولت صورت گيرد و هم مراسم باشكوهي در شهرستان برگزار گردد، تشكر و قدردانی کرد.
گفتنی است در ادامه این نشست، اعضاء دیدگاه ها و نظرات خود را در رابطه با هرچه باشکوهتر شدن این مراسم اعلام کردند.
شایان ذکر است این مراسم با حضور فرماندار خاتم و سایر اعضاء در محل فرمانداری شهرستان خاتم برگزار شد.





سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا