یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس استان یزد: رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری دو سارق حرفه ای داخل خودرو خبر داد و گفت: دو متهم دستگیر شده به 9 فقره سرقت وسایل داخل خودرو به ارزش 500 میلیون ریال اعتراف کردند.

به گزارش یزدفردا" سرهنگ "علیرضا خالقی" با اعلام این خبر ادامه داد: با توجه به سرقت های متعدد داخل خودرو به روش تخریب شیشه و سرقت وجه نقد و اموال با ارزش داخل خودروها، بررسی موضوع به ماموران اداره "دوم" مبارزه با سرقت آگاهی سپرده شد.

وی افزود: با تحقیقات ماموران پلیس و بازنگری دوربین های مداربسته شهر یزد، مشخص شد این دو سارق که یکی مسن و دیگری فردی جوان می باشد پس از انجام سرقت از خودروهای پارک شده در مقابل بانک ها، تالارها و رستوران ها با خودروی سواری "ام وی ام" از محل سرقت، متواری می شوند.

خالقی ادامه داد: با هماهنگی مقامات قضائی، مشخصات خودرو و سرنشین های آن به کلیه واحدهای گشتی پلیس آگاهی کشور اعلام شد و خودرو مورد نظر هنگام ورود به استان اصفهان متوقف و به پلیس آگاهی یزد منتقل شد.

علیرضا خالقی گفت: در بازرسی اولیه از این خودرو، چندین دستگاه تلفن همراه سرقتی، مقادیری وجه نقد، تعدادی ساعت مچی، سه دستگاه لپ تاب سرقتی و همچنین سه دستگاه دوربین فیلمبرداری مسروقه کشف شد.

سرهنگ خالقی ادامه داد: پدر و پسر دستگیر شده، به نام های " م.م" 53 ساله و "پ.م" 25 ساله اهل و ساکن تهران در بازجویی های انجام شده به 9 فقره سرقت داخل خودرو در شهرهای کاشان،نائین، یزد و کرمان اعتراف کردند.

خالقی ارزش اموال سرقت شده توسط این سارقان را، 500 میلیون ریال اعلام کرد و تصریح کرد: متهم ردیف اول که دارای چندین فقره سابقه کیفری می باشد به همراه همدستش به دادسرا معرفی شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا