یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان یزد از شناسایی محل دپوی فرآورده های نفتی قاچاق، توقیف دو دستگاه تریلی نفتکش و کشف 200 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

به گزارش یزدفردا" سردار "ایرج کاکاوند" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، هنگام گشت زنی در کمربندی شهر یزد به دو دستگاه تریلی نفتکش "رنو" مشکوک شده و خودروها را جهت بررسی مدارک متوقف کردند.

وی ادامه داد: رانندگان خودروها، محموله تانکر را "روغن جلا" اعلام کردند لذا با توجه به اینکه خودروها فاقد هرگونه مجوز حمل از شرکت نفت بودند بازرسی مربوطه از محموله تانکرها به عمل آمد که در نتیجه، 60 هزار لیتر گازوئیل و نفت سفید قاچاق کشف شد.

سردار کاکاوند افزود: دو متهم دستگیر شده محل بارگیری خودروهای خود را از یک شرکت در شهرستان مهریز اعلام کردند که ماموران پلیس ضمن همانگی با مقامات قضائی به شرکت مربوطه رفتند و بازرسی از این شرکت را آغاز کردند.

کاکاوند یادآور شد: در بازرسی از این شرکت، 140 هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق کشف و سه متهم نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان یزد ارزش برآورد شده این کشفیات قاچاق را بیش از سه میلیارد ریال بیان کرد و گفت: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل سازمان تعزیرات حکومتی استان شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا