سعید فتحی سرپرست یزد فردا طبس / استاندار خراسان جنوبی گفت: فردی که می‌خواهد سکان‌دار فرمانداری طبس شود را به وزارت کشور معرفی کرده‌ايم و هم‌اکنون منتظر حکم وزير کشور هستيم.

به نقل از روزنامه خراسان، با روي کار آمدن دولت يازدهم زمان زيادي طول کشيد تا استاندار، فرمانداران شهرستان‌هاي خراسان جنوبي را انتخاب کند اما پس از مدتي فرمانداران طبس و نهبندان از اين چرخه کنار رفتند و حالا استاندار دوباره مشغول انتخاب دو فرماندار است.

سيد جلال هاشمي فرماندار سابق طبس 14 اسفندسال قبل براي حضور در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از اين سمت استعفا داد و وجه‌اله خدمتگزار، مهدي اخوان‌صفار معاون فرماندار را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداري طبس منصوب کرد. از آن زمان فرمانداري طبس بدون فرماندار است و با سرپرستي اداره مي شود.

از گزينه‌هاي مطرح براي تصدي پست نماينده عالي دولت در طبس دکتر هاشمي معاون سابق دانشگاه آزاد طبس و رئيس فعلي دانشگاه آزاد فريمان، جعفر بورنگ شهردار سابق طبس و فعلي شيروان، احمد طالبيان‌مقدم فرماندار سابق و مهدي اخوان‌صفار سرپرست فعلي فرمانداري نام برده مي‌شوند که از بين اين افراد بورنگ و اخوان‌صفار گزينه‌هاي جدي براي تصدي اين پست هستند.

علاوه بر اين بهمن ماه سال گذشته فرماندار نهبندان هم از اين سمت استعفا داد و ابراهيمي معاون فرماندار با حفظ سمت سرپرست اين فرمانداري را بر عهده گرفت.

استاندار خراسان جنوبي گفت: فردي که مي‌خواهد سکان‌دار فرمانداري طبس شود را به وزارت کشور معرفي کرده‌ايم و منتظر حکم وزير کشور هستيم.

وجه‌اله خدمتگزار افزود: گزينه مورد نظر براي فرمانداري نهبندان هم در استانداري در حال بررسي است که پس از بررسي‌هاي لازم به وزارت کشور معرفي مي‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا