مدير كل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در پیامی با گرامی داشت هفته ارتباطات و روابط‌ عمومی(27 اردیبهشت لغایت 2خرداد) و تبریک به فعالان این عرصه اعلام کرد: در عصر ارتباطات و الکترونیک وجود تشكيلات روابط عمومی در دستگاههای اجرایی و توجه به این بخش امري ضروري و غيرقابل اجتناب است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، در بخشی از پیام " علی نمازی " آمده است: در دورانی که اطلاع رسانی و ارتباطات در همه عرصه ها پیشتاز است نباید از نقش برجسته و تأثیرگذار روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی میان سازمان و مخاطب غافل ماند.

این پیام می افزاید: امروزه ارتباطات نقشی حیاتی در توسعه و پیشرفت سازمان‌ها دارد و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی، نقش خودرا درجامعه پررنگ‌تر کند.

وی نقش روابط عمومی ها را در ارتباطات درون و برون سازمانی یادآور شد و گفت: روابط عمومی‌ها نقش تعیین کننده در شفاف‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان سازمان‌ها و نهادها دارند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد در پیام خود با تاکید بر تخصصی و کارآمد تر کردن روابط عمومی ها افزود: امروزه روابط عمومی ها، رمز موفقیت یک سازمان محسوب می شوند، زیرا این بخش قادر است در جهت حفظ و گسترش تعاملات درون و برون سازمانی نقش آفرینی کند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا