فرماندار یزد در جمع مدیران شرکت ملی گاز استان گفت: باید شرایط را فراهم کنیم تا افراد در هر سازمانی بتوانند در مسئولیت های مهم وکلیدی نقش آفرین باشند و توانایی های خود را از بالقوه به بالفعل تبدیل نمایند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، در جلسه ای با حضور فرماندار، مدیرعامل شرکت ملی گاز استان، معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری و جمعی دیگر از مسئولین از مدیران جدید اداره گاز شهرستان و بخش زارچ معرفی شدند.

محمود شاکری شمسی در این جلسه با بیان اینکه تغییر و جابجایی افراد در منصب های اداری امر طبیعی و عادی است افزود: اگر جابجایی ها بی مورد و براساس تدبیر و عقلانیت صورت نگیرد شاهد تزلزل مدیریتی می شویم ولی اگر تغییر و تحولی که در سیستم اداری انجام می شود، برپایه تفکر و خردجمعی باشد، قطعاً بهبود امور و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم را در پی خواهد داشت.

فرماندار یزد با اشاره به وجود مدیران متعهد و مسئولیت پذیر در مجموعه مدیریت استان و شهرستان یزد اظهار داشت: مدیریت یزدی در سراسر کشور زبانزد است زیرا مدیرانی که در این استان مشغول خدمت هستند از کم ترین امکانات و بالاترين راندمان را به دنبال دارد.

وی با تأکید به اینکه در ارزیابی مدیران نباید تک بعدی عمل نماییم خاطرنشان ساخت: مدیریت پروری از مباحث مهمی است که باید به عنوان یکی از شاخصهای ارزیابی مدیران در پایان مسئولیت شان مورد بررسی قرار گیرد.

شاکری شمسی با بیان اینکه یکی از شاخصه های مدیریت اسلامی توجه به افراد زیرمجموعه و پرورش مدیران لایق است اضافه کرد: باید شرایط را فراهم کنیم تا افراد در هر سازمانی بتوانند در مسئولیت های مهم وکلیدی نقش آفرین باشند و توانایی های خود را از بالقوه به بالفعل تبدیل نمایند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد حرکت در مسیر و چارچوب قانون توسط مدیران را امری مهم و ضروری دانست و گفت: مدیران باید مسائل و مشکلات مردم را در چارچوب قانون پیگیری و مرتفع نموده و تسریع و سهولت در امور و کارهاي مردم را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

فرماندار یزد همچنین با اعلام اینکه هر اقدامی در شهرستان یزد براساس برنامه، اجرایی می شود تصریح کرد: مدیران شهرستان یزد باید برنامه محور باشند زیرا معتقديم اگر سازماني برنامه نداشته باشد دچار روزمرگی شده و در رسيدن به اهداف و چشم انداز خود دور خواهد ماند.

شاکری شمسی افزود: مدیران استانی باید اختیارات لازم را به مدیران شهرستان یزد تفویض نمایند و در چارچوب وظایف، تکالیف و اختیارات از آنان مسئولیت خواسته باشند.

در این جلسه از زحمات آقایان ابراهیمی و آزاد تقدیر و تشکر و آقایان علینقی و اوهب به عنوان رئیس جدید اداره گاز ناحیه یزد و منطقه زارچ معرفی شدند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا