امام جمعه و فرماندار تفت به همراه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور در گلزار شهدای والامقام تفت به مقام شامخ این راست قامتان تاریخ ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، " محمود زارع رشکوییه" در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان(ره) و همه شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس گفت: امنیت پایدار کنونی در میهن عزیز اسلامی بیش از هر چیز مدیون خون مطهر شهدای والامقامی است که در دفاع از ارزشهای والای اسلامی و انقلابی و صیانت از مرزهای مقدس ایران اسلامی جان عزیزشان را تقدیم نمودند.

فرماندار تفت با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، تقارن آن با اعیاد خجسته شعبانیه و میلاد امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) را به فال نیک گرفت و گفت: آنچه در حماسه الهی آزادسازی خرمشهر رخ داد در حقیقت تبعیت محض رزمندگان اسلام از سرور آزادگان عالم حضرت اباعبدا... الحسین(ع) بود و بی تردید شهدای والامقام، جانبازان سرافراز و ایثارگران عزیز در مکتب متعالی عاشورای حسینی درس آموخته بودند.

زارع با تبریک روز پاسدار و روز جانباز به همه پاسداران غیور و جانبازان سرافرازانقلاب اسلامی گفت: نقش بی بدیل پاسداران انقلاب اسلامی در خلق حماسه های عظیم دوران دفاع مقدس تا آنجا بود که حضرت امام خمینی(ره) تاکید فرمودند که ای کاش من هم یک پاسدار بودم. وی جانفشانی و فداکاری جانبازان عزیز را یادآور شد و گفت: جانبازان سرافراز و شجاع در جامعه در حقیقت پرچمداران اصلی ترویج فرهنگ ایثار و نثارند و وجودشان عطر شهدای والامقام را در جامعه ایران اسلامی می پراکند.

وی در پایان بر تبیین و تشریح درس های بزرگ حماسه یوم ا... سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر برای نسل جوان را یادآور شد و بر تلاش همه دستگاهها در این رابطه تاکید کرد.   

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا