ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستي، فرش و نان و غله و... به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري از ساعت 8:00 صبح مورخ 31-2-94 آغاز و تا ساعت 24:00، 7-3-94 ادامه می یابد.

   به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، حبیب ا... کارگر،  مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ضمن اعلام اين خبر بیان داشت: دومین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) سال 1394 در تاریخ 21 خرداد ماه سال جاری برگزار مي شود.

وی درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) بيان داشت: داوطلبان می توانند از تاریخ 31-2-94تا 7-3-94 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع - ثبت نام آزمون ادواری)پس از خرید كارت اعتباري در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

کارگر با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از 18-3-94 تا 20-3-94 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع – اعلام نتیجه وکارت آزمون) و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سنجش مهارت گفت: در صورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، مي توانند با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا