به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، رئیس اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل اظهار داشت : شرط اصلی انتقال درون استانی، علاوه بر شرایط دستور العمل نقل و انتقالات ، عدم نیاز مبداء  ،  نیاز مقصد  و  تایید کمیته نقل و انتقالات استان می باشد .

"محمد حسین پارساییان " با اشاره به  تکمیل فرم های نیاز و عدم نیاز افزود: در ثبت نیاز و عدم نیاز واقعی شهرستان دقت کافی به عمل آید.

وی تصریح کرد: جهت تحویل مدارک انتقال استثناء و موقت و نیز جداول نیاز و عدم نیاز مطابق جدول زمان بندی دستورالعمل ، حضور یکی از کارشناسان امور اداری مسلط به فرایند نقل و انتقالات الزامی است .

پارساییان اضافه کرد: برای هریک از افراد متقاضی انتقال ، لازم است پرونده انتقال به همراه کلیه مدارک ارائه شده و فرمهای انتقال تشکیل و در شهرستان و منطقه بایگانی گردد ، تا در صورت نیاز مورد بهره برداری قرارگیرد .

وی تاکید کرد : به منظور افزایش امنیت اطلاعات و همچنین جلوگیری از تضییع حقوق متقاضیان به دلیل ورود نادرست اطلاعات ، به متقاضیان توصیه گردد به منظور ثبت اطلاعات به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند .

پارساییان به کلیه افرادی که در سال تحصیلی 94-93 بصورت موقت انتقال شده اند توصیه کرد: جهت تعیین تکلیف(سازماندهی یا تکمیل مجدد فرم انتقالی)در موعد مقرر به منطقه مبداء خدمتی خویش مراجعه نمایند .

وی همچنین در خصوص شرط اصلی موافقت با انتقال برون استانی متقاضیان گفت :در نقل و انتقالات برون استانی عدم نیاز مبداء و عدم افزایش سقف ریالی حق التدریس در نظرگرفته شود .

پارساییان افزود: حافظان حداقل بیست جزء قرآن باید با معرفی نامه عکس دار از اداره محل خدمت خود از تاریخ 23 لغایت 28 خرداد ماه به اداره امور قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد مراجعه و در صورت واجد شرایط بودن ، تائیدیه حداقل حفظ 20جزء قرآن دریافت و همراه با سایر مدارک به اداره محل خدمت خود تحویل نمایند .

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش گفت : مدارک مربوط به انتقال استثناء  و انتقال موقت متقاضیان طبق برنامه زمان بندی شده دربخشنامه انتقالات داخل استان به اموراداری و تشکیلات اداره کل آموزش وپرورش تحویل گردد .

وی زمان ثبت نام را از 3/3/94 لغایت 4/4/94 اعلام کرد و افزود: جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم هابه نشانی edari.yazdedu.ir مراجعه نمایید .

 

 

 

 

 
     
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا