برگزاری مراسم گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز در فرودگاه بين المللي شهيد آيت الله صدوقي يزد

به گزارش روابط عمومي اداره كل فرودگاههاي استان يزد، مراسم گرامیداشت سالروز میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل العباس روز جانباز در اداره کل فرودگاه هاي استان يزد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیر کل فرودگاه هاي استان يزد،  مسئولین واحد ها  برگزار شد وطن خواه  با تبریک این ایام گفت: پاسدار الگوی معنویات و اخلاق حسنه مقاومت و ایثار برای مردم است و شخصیت و رفتار و اعمال امام حسین (ع) درسطوح مختلف به عنوان الگویی برای همه اعصار و زمان ها است.

سپس مديركل فرودگاههاي استان يزد ضمن عرض تبریک مجدد روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) ، به وفاداری حضرت قمربني هاشم (ع) نسبت به سید الشهدا(ع) و واقعه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره نمود.

وي ضمن تبیین جانبازی مقام معظم رهبری که یکی از جانبازان فداکار انقلاب اسلامی می باشند به جایگاه جانباز درصد اسلام و تداوم آن در طول تاریخ پرداخت و وظایف کارکنان و مسئولین را در قبال این ایثارگری ها بیان كرد.

وطن خواه اظهار داشت : اداره كل فرودگاه هاي استان يزد مفتخر است که تعدادي از نیروهای شاغل از قشر ایثارگر ان و فرزندان معزز شهدا می باشد.

گفتني است این مراسم با اهدای لوح تقدیر و تجلیل از جانبازان و ايثارگران فرودگاه بين المللي شهيد آيت الله صدوقي يزد پایان یافت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا