هم‌زمان با هفته‌ي ارتباطات و روابط‌عمومی صبح روز دوم خردادماه 94 مدیرکل کانون استان یزد از از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.  

به گزارش روابط عمومي اداره‌کل كانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان يزد، مدیرکل کانون استان یزد در این بازدید ضمن تبریک هفته ي ارتباطات و روابط‌عمومی گفت: امسال پنجاه‌امین سال تشکیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. کانون نهادی است که به صورت تخصصی در حوزه‌ي فرهنگ و کتاب برای کودک و نوجوانان بیش از 40 فعالیت را در دستور کار خود دارد.
عباسعلی دانافر با اشاره به این‌که کانون با برنامه‌ریزی کیفی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را غنی می‌کند، افزود: فضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فضای قابل اعتمادی برای والدین است.
وی افزود: این فضای امن و اختیاری که انتخاب فعالیت براساس علاقه‌ي مخاطب کودک و نوجوان است در افزایش میزان آگاهی، بینش و دانش کودکان و نوجوانان، آماده‌سازی برای توسعه‌ی مهارت‌های فردی و اجتماعی، شکوفایی خلاقیت و کشف استعدادهای آنان و پرورش ذوق زیباشناسی کودکان مؤثر خواهد بود.
دانافر با بیان این‌که سرمایه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیروی انسانی پویا، هنرمند و متخصص است، به تشریح بخش‌های مختلف فعالیت‌های شاخص مراکز کانون در سطح استان یزد پرداخت.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد هم با اشاره به تاریخچه 80 ساله ایرنا گفت: ایرنا به عنوان رسانه نظام اخبار و رویدادهای جامعه را بطور کامل پوشش می دهد.
اسماعیل جهانبخش افزود: ایرنا همچنین با ارایه گزارش و فرآورده‌های خبری ضمن نقد منصفانه و بی طرفانه در چارچوب اصل اعتدال فعالیت می کند.
گفتنی است در پایان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان از قسمت‌های مختلف ایرنا بازدید و در جریان روند اطلاع‌رسانی این رسانه قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا