یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس استان یزد: راننده تریلی ماک پس از برخورد با کامیون بنز و موتورسیکلت و کشته شدن راکب 36 ساله موتورسیکلت، از صحنه تصادف متواری و پس از مدت نیم ساعت در جاده یزد- طبس دستگیر شد.

به گزارش یزدفردا: فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر بیان داشت: در ساعت 16 روز گذشته، در پی دریافت خبری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد دو دستگاه کامیون ماک و بنز و یکدستگاه موتورسیکلت در محور یزد- اشکذر، بلافاصله ماموران پلیس به همراه اکیپ های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ " حسین ثقفی" ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد راکب 36 ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و دیگر سرنشین موتورسیکلت (همسر وی) نیز مجروح شده است.

وی افزود: عوامل پلیس هنگام بررسی صحنه تصادف متوجه شدند راننده تریلی ماک از صحنه متواری شده است که بلافاصله عوامل انتظامی گشت زنی در محدوده حادثه را آغاز کرده و راننده تریلی ماک را در محور یزد- طبس دستگیر کردند.

ثقفی در خصوص علت این حادثه گفت: کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را رعایت نکردن فاصله عرضی توسط تریلی ماک و برخورد آن با کامیون"بنز" و متعاقب آن منحرف شدن کامیون بنز از مسیر خود و بر خورد با موتورسیکلت اعلام کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا