یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس استان یزد: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان یزد از صحت عمل و رد رشوه 330 میلیون ریالی ماموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ " محمد اعتمادی نسب" گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این استان متوجه تردد مشکوک دو دستگاه کامیون "بنزتک" به همراه یک دستگاه خودرو سواری سمند شده که به همین منظور خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی انجام شده از خودروها مشخص شد محموله این دو کامیون، شامل 21 تن انواع میوه های قاچاق خارجی می باشد که قاچاقچیان قصد انتقال این بار قاچاق را به تهران داشتند.

اعتمادی نسب افزود: صاحب بار که به همراه خودرو سواری سمند همراه محموله خود بوده برای رهایی از دست قانون و آزاد کردن کامیون ها، مبلغ 33 میلیون تومان وجه نقد را به صورت کارت بانکی به عنوان رشوه به ماموران پلیس تحویل می دهد.

سرهنگ اعتمادی نسب ادامه داد: ماموران پلیس استان یزد در کمال صداقت و درستی، مبلغ رشوه پیشنهاد شده تحویلی را صورتجلسه کرده و کامیون های حامل بار قاچاق را به اداره پلیس منتقل کردند.

رئیس بازرسی انتظامی استان یزد تصریح کرد: در خصوص این پرونده، سه متهم دستگیر و به همراه پرونده قاچاق کالا و پرداخت رشوه به مقامات قضائی معرفی شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا