یزدفردا -وارده :با عرض سلام وتشکر از زحمات شما در ارایه یک تصویر مناسب از خبر رسانی بی طرف ومتنوع .به لحاظ علاقه مند ی ومطالعاتی که دارم معمولا پیشگویی های انجام شده در ابتدای هر سال را با واقعبات به وقوع پیوسته سال مطابقت می کنم واز انجا که در ایران معمولا این مباحث حتی به صورت طنز ان نیز مطرح نمی گردد پیشگویی سال 87 سایت شما(ستون چه چیزه) برایم قابل توجه بود وعلاقه مند بودم که یک تحلیل تطبیقی برای ان انجام دهم .نتایج این تحلیل بسیار جاالب بود و ترجیح دادم ان را برای شما ارسال نمایم تا در صورت صلاحدید برای استفاده خوانندگان محترم در سایت د رج نمایید.
پیشگویی سایت شما(ستون چه چیزه) برای اتفاقات سال 87 به شرح زیر بود:
خبرهايي را مي گفت كه تا حالا نشنيده بودم تعجب كردم خبرهاي خارجي مربوط به وقايع سال 87 بود . دقت كردم ببينم چي مي گه:
1 -يك گروه پنچ تايي را با يك تك نفر نشان مي داد كه به طور مداوم تو سر خودشون مي زنند ووبعد دستشان را بالا مي برند وخوشحال مي شوند وباز دوباره به هم مي ريزند ودوباره دستشان رابالا مي برند وبعد از اين دو بار، سعي مي كنند با خواهش وتمنا يكي ديگر كه جنسش با اونا فرق مي كنه را به خودشون اضافه كنند وبه نظر مي رسد يكبار هم اين اتفاق مي افتد كه با هم حرف بزنند. نتيجه اش مي ماند براي سالهاي بعد.
2 -در خبري ديگر ؛ نشان داده مي شود كه در بقاياي دو عمارت عظيم يك خانم با موهاي طلايي در حالي مشغول قدم زدن وبد وبيراه گفتن به اثار جامانده از يك ادم كله كوچك وبلند اندام است كه دستش توي دست نامحرم شغال صورتي است كه دايم زوزه مي كشه و به نقشه هاي پر از تفنگ وتوپ وجت جنگي نگاه حسرت باري مي اندازه؛ ظاهرا خاطره خوبي از يك مجلس 33 روزه ندارد و سعي مي كنه در خرما پزون وقبل از رفتن ان ادم كله كوچولو؛ يك مجلس ديگه راه اندازي كنه .به نظر مي رسه همه در تدارك اين مجلس هستند.توي دود واتش نمي شه چيزي را جز خرابي وخسارت وادمهاي مجروح وكشته مشاهده كرد.در اين بين ان خانم مو طلايي نقشش را خوب بازي مي كنه .
3 -خبر ديگر اينكه ؛در جايي كه حاكم نظامي؛ لباس شخصي به تن داره ؛مردم دوباره در سر قبر يك بانوي شرقي ؛بنا ي شيون وزاري ومرده باد وزنده باد راه انداختند وهمه جا شلوغ شده و سر طپانچه شخصي حاكم رو به پايين مي شه ومردم فكر مي كنند بايد خوشحالي كنند و بي اراده جشن مي گيرند.
4 -خبر ديگه در جايي پر از گنبد هاي مقدس ؛ سربازان غريب كم كم در حالي مشغول فرار هستند كه بدون مهابا وبي هدف مخصوصا به شرق تيراندازي مي كنند وجالب اينكه بارفتن انها همه جشن مي گيرند. به نظر مي رسد اتشي دوباره در حال زبانه كشيدن است كه هيزم ان را ؛ مرداني تپل با لباسهاي گشاد وبا لبخندي بر لب هن هن كنان حمل مي كنند.
ر5 - خبري ديگر ؛ انجا كه دريا كوچك مي شود گردبادي ويرانگر وبيرحم همه چيز را در هم مي پيچد وهمه چيز به هم مي ريزد.فقط پايداري است كه مي ماند.
6 -خبر ديگر اينكه ؛در مكاني دراز با مردماني كه دين در ديار انها ريشه هزار ساله دارد با سر كار امدن حتي ظاهري؛ مردي با صورت زن ديني ؛ خوشايند غريبه ها ي خشمگين از دين نيست و همه چيز در هم مي ريزد.
7 -خبر اينكه ؛لانه ان شغال زوزه كش در حال فرو ريختن است وهيچ عمود وپايه اي نيز نمي تواند از ريزش ان جلوگيري كند
8 -در خبري ديگر انجا كه عمارتي از اهن به پا كرده اند ؛مردي با احساس خوش تيپي در حال اب شدن است
و9 - در گوشه ترين محل؛ هر روز دعوا بر سر يك صندلي است كه پايه هاي محكمي هم ندارد وان دراز مرد ؛از اين شلوغي كه خود را ه انداخته است در حالي غش غش مي خندد كه اتش بر خرمنها واشجارش افتاده است و در حاليكه همه مشغول بازي خود شده اند يك غريبه ناشناس بازي جديد وخشني به راه مي اندازد كه همه بازيها را تحت الشعاع خود قرار مي دهد. در بازي اين غريبه؛ همه بازنده اند ومد لهاي متحجر سالهاي دهه 90 با قيافه اي جديد ؛دوباره مد روز مي شوند و كماكان اژدها مشغول بلعيدن دنيا است وگويي سيري ناپذير است.دور وبر دريايي ارغواني لرزه بر اندام زمين واسمان افتاده است وزمين هم بلعيده مي شودو پرنده هايي مريض دوباره به پرواز در ايند ودر شرق ديار كهن لانه مي سازند.
در خبري ديگر و در دياري بسته ؛همه گدازه هايي كه سالها منشا خير وشر بود به دريا ريخته مي شوند، گويي بدنبال بهانه اي بودند تا از شر انها خلاص شوند.
اتفاقات به وقوع پیوسته در سال 87 در ارتباط تطبیقی با بند بند پیشگویی فوق:
1 – در سال 87گروه 5+1 علیرغم بر گذاری جلسات مختلف و اخذمصوبات شورای امنیت در مورد بحث هسته ای ایران به نتیجه خاصی نرسیدند وعلیرغم نشان دادن ظاهری همسو در مورد نحوه برخورد با ایران ؛اختلاف جدی بینشان بروز کرد و از ایران در خواست کردن در جلسات انان شرکت نماید(اشاره به متن پیشگویی مبنی به غیر هم جنس بودن) که یک جلسه نیز؛ بدون اخذ نتیجه خاصی گروه 5 +1 با حضور ایران در سال 87 بر گذار کردند.
2 – در سال 87در ماههای اخر ریاست جمهوری دولت اقای بوش جنگ 22 روزه غزه که برای تسکین شکست جنگ 33 روزه بود را با حمایت وهدایت اقای بوش وتوسط اسرائیل اغاز که با شکست دیگری برای انان به اتمام رسید(اشاره به متن پیشگویی مبنی براینکه وقبل از رفتن ان ادم كله كوچولو؛ يك مجلس ديگه راه اندازي كنه)
3 – در سال 87 حاکم نظامی کشور پاکستان یعنی اقای مشرف بعد از ترور خانم بوتو سرنگون شد(اشاره به متن پیشگویی مبنی بر اینکه سر طپانچه حاکم نظامی رو به پایین میشه) و مباحث سیاسی کشور فوق شرایط جدید وپیچید گیهای تازه ای پیدا کرد
4 –خارج شدن نیروهای انگلیسی از عراق وارایه برنامه خروج نیرو های امریکایی از عراق که همراه با برگذاری جشن توسط مردم عراق(اشاره به متن پیشگویی مبنی بر در جايي پر از گنبد هاي مقدس ) از اتفاقات مهم به وقوع پیوسته در سال 87 بود ضمنا حرکات برخی از سران عرب برای انزوای ایران نیز در سال 87 که ناشی از احساس خطر انان از اقتدار و تاثیر گذاری کشور ایران بود ؛ شکل گرفت.
5 –بحران اقتصادی غرب در سال 87 شرایط ویرانگری را در اقتصاد کشورهای حاشیه خلیج فارس ایجاد نمود
6 –در سال 87 تحرکات مثبتی وقابل توجه ای از کشور ترکیه در مباحث جهانی صورت گرفت از جمله موضع گیری رهبران ومردم ترکیه در بحث جنگ غزه ؛ظاهر شدن همسر رهبر ترکیه با ظاهری اسلامی ومحجه در مناظر عمومی(اشاره به متن پیشگویی مبنی بر مردي با صورت زن ديني ) ؛ که این موضع گیریها به شدت مورد غضب دولتهای غربی و حامی اسرائیل قرار گرفت
7 – در سال 87 شکست در جنگهای 22 روزه و33 روزه اسرائیل ؛شرایط سیاسی وموقعیت این کشور در جهان وداخل ان کشور به شدت متزلزل کرده است.
8- ظاهراعمارت اهن اشاره به برج ایفل است وشرایط وموقعیت اقای ساکوزی در سال 87 هم از نظر سیاسی وهم از نظر شخصی به شدت شکننده بود به طوریکه ایشان یکی از سوزه ای اصلی روزنامه ها ومجلات دنیا بودند
9 –انتخابات ریاست جمهوری لبنان در سال 87 به شدت تحت تاثیر سیاستهای امریکا قرارداشت واین در حالی بود که اتشی مهیب جنگلهای امریکا را در بر گرفته بود.ضمنا علیرغم رکود وبحران اقتصادی دنیا رشد اقتصادی کشور چین در سال 87 کماکان ادامه داشت.ضمنا در سال 87 کره شمالی ادعا کرد که که کلیه تاسیسات اتمی خود را نابود کرده است
ملاحظه می فرمایید اکثر پیشگویی های سایت شما(ن-اقاگل) برای سال 87 درست بوده است واین در نوع خودش بسیار استثنایی وبی نظیر می باشد که تا کنون نمونه مشابه ای در پیشگویی های سال در ایران نداشته ایم.لذا امیدوارم شاهد پیشگویی سال 88 سایت شما هم باشیم.ضمنا اگر امکان دارد چگونگی تماس با نویسنده مطلب فوق یعنی (ن-اقاگل) را اعلام نمایید. با تشکر مجدد

توضیح یزدفردا "ستون چه چیزه توسط یکی از فردائیان خوش ذوق  با نام مستعار ن-آقا گل در یزدفردا منتشر می شد و همچنان نیز ادامه خواهد داشت البته با توجه به فضای آزاد یزدفردا  بستگی به ادامه نگارش توسط  آقا گل عزیز دارد که ما هم مانند شما منتظر حظور پررنگ تر ایشان هستیم و ضمن آرزوی سلامت و بهروزی برای ایشان امیدواریم فرصتی برای نگارش ستون ابتکاری خودشان  یعنی چه چیزه داشته باشند  که قطعا نگاهی به آرشیو ستون چه چیزه  با 33 مطلب خود نشان دهنده روح فردائی بودن نویسنده دارد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا