برگزاری همایش سمپاد با حمایت گروه پیشگامان کویر یزد


گروه پیشگامان کویر یزد در راستای حمایت خود از نخبگان از همایش سالانه انجمن سمپاد، انجمن دنش آموختگان استعدادهای درخشان یزد حمایت کرد.


به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان کویر یزد این همایش در 11 فروردین 90 در سالن هلال احمر یزد با حضور فارغ التحصیلان مرکز استعدادهای درخشان یزد برگزار شد.


در این همایش که نخبگان جوان یزدی حضور داشتند، مدیر روابط عمومی گروه پیشگامان کویر در سخنانی با اشاره به جایگاه نخبگان در پیشرفت کشور گفت: گروه پیشگامان کویر با درک واقعیت های امروزی ایران و لزوم توجه به نخبه گرایی در امور، بر حمایت همیشگی از نخبگان ایرانی تاکید دارد.


سید امیر حسین حاتمی نسب با اشاره به حمایت گروه پیشگامان کویر از جشنواره ملی ایده های برتر در اسفند ماه سال 89 گفت: در این جشنواره های ایده های بسیار جالب و قابل قبولی ارائه شد و گروه پیشگامان با عمل کردن به تعهدات خود در حال پیمایش این ایده ها برای سرمایه گذاری بر روی ایده های برتر می باشد.


وی تصریح کرد: سمپاد می تواند در دو محور با گروه پیشگامان کویر همکاری کند، نخست ارائه ایده های جذاب و خلاقانه در حوزه های مرتبط با فعالیت های گروه پیشگامان از جمله مخابرات و فناوری اطلاعات است و دیگری همکاری این تشکل با دفتر تحقیقات جشنواره ملی ایده های برتر مستقر در پارک علم و فناوری یزد است که با توجه به حضور دفتر سمپاد و نماینده گروه پیشگامان کویر اجرایی شدن امور بسیار سریع تر خواهد بود.


همچنین در این مراسم دبیر این انجمن و همچنین حجت الاسلام ناصری، امام جمعه شهرکرد سخنرانی کردند. گفتنی است گروه پیشگامان کویر در نمایشگاه جنبی این همایش به ارائه محصولات و خدمات خود در سال 89 پرداخت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا