فرزاد فیضی مسئول سایت پیشگام نیوز:

از مدیران گروه تعاونی پیشگامان کویر یزدعذرخواهی نموده و با تغییر نام سایت حسن نیت خود را اعلام می دارد

یزدفردا :سایت پیشگامان نیوز توسط فرزاد فیضی که روزگاری عکاس و خبرنگار ورزشی خاتم یزد بودو با تصادفی که درراه اصفهان نمود و   تعطیلی روزنامه خاتم ،سابقه همکاری با خبر گزاری فارس یزد ومهرو تعدادی از نشریات مکتوب به صورت مقطعی را در کارنامه خوددارد راه اندازی گردید .

از همان ابتدا با توجه به حضور فیضی  در یکی از شرکت های وابسته به گروه پیشگامان  شائبه اینکه سایت فوق متعلق به گروه پیشگامان کویر  است مطرح گردید ،تا اینکه روز گذشته گروه پیشگامان کویر یزد با صدور اطلاعیه ای در یزدفردا  وابستگی سایت فوق به گروه پیشگامان کویر یزد را تکذیب کرد .

و یکی دیگر از موضوعاتی که پیرامون حضور سایت فوق مطرح شده بود این بود که مهدی زمان زاده که سایتهای یزدنا ،تدبیر آن لاین را قبلا راه اندازی کرده بود به دلیل نزدیکی با فرزاد فیضی ، مسئول  این سایت خبری است که دیروز همزمنان با اطلاعیه پیشگامان کویر یزد مهدی زمان زاده نیز با انتشار یادداشتی در یزدفردا ارتباط خود با اداره هرگونه سایت خبری در استان را رد کرد .

پس از انتشار اطلاعیه پیشگامان کویر یزد و مهدی زمان زاده در یزدفردا ،فرزاد فیضی مسئول سایت پیشگام نیوز طی یادداشتی که به یزدفردا ارسال نمودضمن ابراز محبت به همکاران خود دریزدفردا از اطلاع رسانی به موقع و شایسته یزدفردا  درمورد سایت پیشگام نیوزتوضیحاتی را ارائه نمودند که ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی و جهت اطلاع مخاطبان و شفاف سازی موضوع انعکاس  می یابد .

فرزاد فیضی مسئول سایت پیشگام نیوز ضمن اعلام تغییر نام سایت پیشگام نیوز به یزدروز اعلام نمود :سایت یزدروز بر خود واجب می داند درباره مواردی که طی چند روزگذشته اتفاق افتاده است توضیحاتی را در قالب آیتم های ذیل ارائه نماید.

1-سایت پیشگام نیوز به دلیل شائبه های وابستگی به گروه تعاونی پیشگامان کویر از این به بعد با نام یزدروز فعالیت خواهد کرد و سایتی با نام پیشگام نیوز وجود خارجی نخواهد داشت.ضمنا اعلام می گردد سایت پیشگام نیوز هیچگونه ارتباطی با آن گروه تعاونی  نداشته است.


2-سایت پیشگام نیوز برخود فرض می داند از مدیران گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد عذرخواهی نموده و با تغییر نام سایت حسن نیت خود را اعلام می دارد.


3-سایت یزدروز به وسیله تعدادی از جوانان رسانه ای یزد اداره می شود و خواهد شد و معتقد است فعالیت خود را می بایست در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش های آن بنا دارد و صرف نظر از نگاه های سیاسی و ... به بیان حقیقت بپردازد. اثبات این ادعا را می توان در اخبار گذشته و بعدی سایت جستجو کرد.


4-سایت یزدروز درباره انتشار فیلم حمایت خاتمی اعلام می دارد،صرفا به جهت حفظ شان مهمان نوازی مردمان خونگرم یزدی بوده و حقیقت جویی و حقیقت گویی کرده است .همانگونه که خداونددر کتاب آسمانی قرآن بیان می کند" اظهار حق و نياميختن آن به باطل، از وظايف عالمان و آگاهان است" و در آیه 42 سوره بقره می فرماید"ولا تَلبِسُوا الحَقَّ بِالبـطِـلِ وتَكتُموا الحَقَّ واَنتُم تَعلَمون. بقره‌(2)‌42"که این مهم در انتشار خبر نیز لحاظ و بیان شده بود.


یزدفردا در پایان با آرزوی موفقیت برای تمامی فعالین رسانه ای استان خصوصا فعاللان عرصه مجازی استان ،برای همکار خوبمان آقای فیضی نیز در راهی که آغاز نموده اند آۀرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که با حضور بیشتر فعالان مجازی در عرصه خبر شاهد رشد و شکوفائی فعالیت در عرصه مجازی باشیم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا