حضور گروه پیشگامان در جشنواره دنیای دیجیتال

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان کویر یزد جشنواره دنیای دیجیتال در سالن حجاب تهران برگزار شد.

در این جشنواره شرکت های پیشگامان توسعه ارتباطات و پیشگامان محتوی گستر به ارائه خدمات و ظرفیت های خود در حوزه دیجیتال پرداختند و شرکت پیشگامان محتوی گستر با همکاری انجمن ورزشهای الکترونیک کشور مسابقات pes2011 برگزار کرد.

به گفته برگزار کنندگان هدف از این برنامه توسعه ابزارهای دیجیتال و شناسایی ظرفیت های شرکت های حاضر در این طرح می باشد. گروه پیشگامان کویر به عنوان برگزار کننده این دوره از مسابقات علاوه بر اجرای دقیق این برنامه ، در طول مسابقات به ارائه دیگر خدمات خود به بازدید کنندگان پرداخت که از جمله آنها ثبت نام ADSL با تخفیف ویژه و تلفن بین الملل (040) که جزو برترین شرکت های ارائه دهنده این خدمت در کشور می باشد که نامی آشنا برای طرح های اینترنتی در کشور دارد.

در این دوره از مسابقات 150 شرکت کننده در رده سنی 9 تا 30 سال حضور داشتند که در پایان 4 روز رقابت به نفرات اول تا سوم به ترتیبepc asus با گارانتی vista ، ADSL رایگان یکساله و شش ماه شرکت پیشگامان اهدا شد.

لازم به ذکر است گروه پیشگامان مدت 3 سال است با انجمن ورزشهای الکترونیک کشور به طور مستقیم همکاری دارد و نتیجه این همکاری راه اندازی اولین سرور آنلاین گیم کشور می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا