سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز

دولت برای فرار از پاسخگویی "حاشیه سازی" می کند

  پرینت
شناسه خبر : 54618 | تاریخ انتشار : 02 Mordad 1391 - 14:26 | 4832 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :

 یزدفردا :بسیاری از حاشیه های موجود توسط دولت به وجود آمده تا اذهان عمومی فراموش کند که مشکلاتی چون گرانی و بیکاری جامعه را با آسیب هایی جدی مواجه کرده است.

سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اعلام این مطلب در گفتگو با عصر ایران با اشاره به انتقاداتی که متوجه قوه مجریه است، ادامه می دهد: واقعیت موجود این است که احمدی‌نژاد ترجیح را در این می‌بیند که فضای جامعه فضایی مملو از حاشیه و جنجال باشد ، چون وقتی جامعه با حاشیه‌ها درگیر باشد و اذهان عمومی مشغول بحث و تبادل نظر درباره مثلا یک انتصاب اشتباه باشد، آن وقت است که آقایانی که در پاستور حضور دارند، خود را از تهدید‌ها و سوال و جواب‌ها در امان می‌بینند.

سید رضا اکرمی در همین رابطه می گوید: به عنوان مثال وقتی مجلس دنبال این است که چرا سعید مرتضوی برای مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی انتخاب شده است، یا سوال‌های اینچنینی اذهان عمومی را به سوی خود جلب می‌کند، طبیعی است که مشکلات بزرگ‌تر و جدی‌تر به زیر سایه رفته و به چشم نمی‌آیند.

آن وقت است که دولت مجبور نیست به خاطر بحران‌هایی که مردم را با محدودیت‌های زیادی مواجه کرده است، پاسخگو باشد. اینجاست که محمود احمدی‌نژاد که روش های اینچینی را خوب بلد است، چهره ای چون مرتضوی را با علم بر اشتباه بودن انتخابش، منصوب می‌کند تا چرایی این انتخاب باعث شود تا کسی سراغ مشکلات دیگر نرود.

نماینده سابق مجلس که از حضور در انتخابات نهمین دوره قوه مقننه انصراف داد ، حرف هایش را این طور ادامه می دهد: زمانی برنامه‌های درستی نوشته می‌شود و برنامه‌های درست زمانی می‌توانند اتفاق‌های مثبتی را به نفع کشور و البته مردم رقم بزنند که برنامه‌ها را افراد متخصص و متعهد بنویسند و اجرا کنند.

اکرمی در این باره ادامه داد: مساله مهمی که در دولت‌های نهم و البته دهم خیلی به آن توجه نشد این بود که برنامه مشخصی نوشته نشد و با حضور افراد غیر متخصص در بطن مدیریت جامعه، شرایطی به وجود آمد تا نتوانیم پتانسیل‌های موجود را در راستای منافع ملی به کار بگیریم و نتیجه‌ این شود که حالا دچار آن هستیم. این در حالی است که افراد متخصص با امکاناتی که کشور ما از آن‌ها برخوردار است، به راحتی می‌توانند شرایط مطلوبی را به وجود بیاورند.

منبع:عصر ایران

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا
برچسب ها
اخبار مرتبط
مصاحبه یزدفردا با ارای اولی ها در آستانه انتخابات مجلس
مصاحبه یزدفردا با اقشار مردم در رابطه با شرکت در انتخابات
دعوت "دکتر عاصی" استاندار اسبق یزد از عموم مردم برای مشارکت در انتخابات
افتتاح پروژه سیستم توزین حین حرکت (WIM) در کیلومتر 3 محور یزد-مهریز
تصويبنامه هيات وزيران درخصوص اجراي اقدامات مربوط توسط كليه دستگاه هاي مقرر در برنامه راهبردي ارتقای سلامت نظام اداري و مبارزه با فساد در مبادلات مرزي ( بازارچه هاي مرزي ، مناطق آزاد تجاري - صنعتي و ويژه اقتصادي و اسكله هاي خاص)
اهالي محله مظفريه با نگرشي متفاوت سعي در جلب نظر مسافران ورودي محور بافق- كرمان داشته باشند
اسامی نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس دهم از حوزه مهریز -بافق -بهاباد-خاتم -ابرکوه(40 نظر)
اعلام محدودیت ترافیکی برای وسایل نقلیه سنگین در محور بیرجند- قاین و بالعکس
5 نوشیدنی برای کوچک کردن شکم - نوشیدنی های لاغر کننده
عکس- تصادف زنجیره ای شدید در چین / سه کشته در تصادف زنجیره ای محور سراوان - خاش
پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt! 10.0.7 [2015-12-06]
نرم افزار استودیو کامل تبدیل فایل های صوتی و تصویری -
بازديد فرماندار و نماينده بافق در مجلس شوراي اسلامي از بزرگراه بافق - يزد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • هیچ نظری موجود نیست