ائتلاف پیشرفت در بین نمایندگان مجلس جایگاه ویژه ای دارد و مورد توجه آنان قرار گرفته است

طبس- سرپرستی یزدفردا: نماینده مردم طبس ، بشرویه ، سرایان و فردوس در مجلس شورای اسلامی گفت: ائتلاف پیشرفت در بین نمایندگان مجلس جایگاه ویژه ای دارد و مورد توجه آنان قرار گرفته است، چراکه در این ائتلاف افرادی حضور دارند که در نظام امتحان خود را به خوبی پس داده اند.

محمد علی عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار "فردا" با بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد: در بین حاضرین در ائتلاف، آقای قالیباف جزو شخصیت هایی است که در جامعه همه مردم از توانایی وی شناخت دارند. ایشان در مدت زمانی که در عرصه دفاع مقدس، نیروی انتظامی و شهرداری مشغول فعالیت بودند نشان دادند که کار اجرایی و مدیریت را به خوبی می شناسند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حمایت مجمع حماسه سیاسی از فردی که به عنوان کاندیدای نهایی ائتلاف پیشرفت بیرون آید، عنوان کرد: این تشکل فعلا فقط از ائتلاف حمایت می کند و بعد از جمع بندی حاضرین در ائتلاف پیشرفت، هر کس که از بین این ۳ نفر به عنوان کاندیدا مطرح شود، مورد حمایت قرار می گیرد.

وی همچنین به معیارهای مد نظر نمایندگان اشاره کرد و گفت: توانایی کار اجرایی یکی از مهمترین معیارهای نمایندگان برای انتخاب فرد اصلح است. فردی که بتواند با قدرت اجرایی بالا کشور را در مسیر رشد و پیشرفت قرار داده و از شرایط نامساعد اقتصادی خارج کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس افق چشم انداز کشور، هر سال رهبر معظم انقلاب هدف میان مدتی را برای هدایت مسئولان کشور ارائه می کنند تا با استفاده از این هدف، در جهت رسیدن به افق چشم انداز گام برداشته شود. امسال هم که سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی معرفی شد نشان می دهد که ملت و مسئولان باید راه خود را در این مسیر انتخاب کنند. هم در مسائل سیاسی و هم در مسائل اقتصادی چنان باید رفتار شود که کشور را در مقابله با استکبار جهانی و تحریم های موجود موفق گرداند.

عبدالله زاده همچنین تصریح کرد: حماسه سیاسی مردم در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری تجلی خواهد یافت و این حضور مردم است که خلق حماسه می کند. از همین رو در مجلس نیز تشکل های مهمی در زمینه حرکت در جهت خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تشکیل شد.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سسرایان در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی اظهارات خود گفت: یکی از تشکل های تشکیل شده، شورای سیاست گذاری و راهبردی حماسه سیاسی بود که در حال حاضر یک هیئت رئیسه با ۲۰ عضو دارد. بنده فکر می کنم با توجه به استقبالی که نمایندگان از این شورا دارند، بیش از ۲۰۰ نفر به جمع اعضای این شورا وارد شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا