مفيدي معاون اداره فرهنگ و ارشاد گفت: در بین سایت های خبری استان یزد فقط سایت های یزد فردا، طلوع یزد و اخیرا نیز یزد رسا مجوز قانونی را دریافت نموده و بقیه سایت های خبری استان فاقد مجوز است.

اعظم السادات ميرجليلي == خبرنگار يزد فردا ===سید عبدالمجید قائم محمدی در جمع اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد ، افزود: وظیفه  همه مسئولان اجرایی انتخابات برگزاری سالم‌ و مطابق با مر قانون انتخابات نظام جمهوری اسلامی است .

وی ادامه داد: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به  نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی ، باید بسترهای لازم  برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه  و حماسی فراهم شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد گفت: انقلاب اسلامی ایران  با جانفشانی و فداکاری و ایثارگری شهدا به دست ما رسیده وباید همواره مدافع آرمانهای شهدا در دفاع از انقلاب و اسلام و کشور باشیم و هر چه ما عزیزتر باشیم دشمن ذلیل تر خواهد شد و به فضل خداوند علی رغم تمام توطئه هایی که دشمنان داشته و دارند ملت ایران پله های پیشرفت و ترقی را ادامه می دهد. 

قائم محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد برای انتخابات پیش رو، گفت: دو نشست با رسانه ها و یک نشست نیز با حضور استاندار و رسانه ها برای انتخابات برگزار شد و نشست های توجیهی و آموزشی نیز در تمام شهرستانها ی استان برگزار شد.

وی ادامه داد:  ابلاغ احکام مسئولان کمیته ها،تهیه بسته های فرهنگی و آموزشی ویژه انتخابات و ارسال به نهادها و ادارات و تشکیل ستاد تبلیغات و اطلاع رسانی در تمام شهرستانها و مناطق از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گلایه از اینکه علی رغم جلساتی که برگزار می شود متاسفانه با کم لطفی برخی از مسئولان روابط عمومی نهادها در نهایت بار اصلی کار بر دوش روابط عمومی استانداری است ،گفت: در همه موارد بحث مالی و مادی نبايد مطرح باشد و باید برای رضای خداوند نیز کارهای خود را انجام دهیم و همه ما مدیون خون شهدا هستیم و این زیبنده نیست که همه کارهای ما برای  درخواست های مالی باشد.

قائم محمدی اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با قدم، قلم و تمام امکاناتی که در دسترس داریم به عنوان وظیفه شرعی و ملی در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری  حرکت کنیم.

 عضو کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد نیزدراین نشست گفت:برای اولین بار تعداد 30 بنر در اتوبوس های سطح شهر نصب شد و 8 هزار پوستر وی‍ژه نیز در بین نمازگزاران جمعه و جماعات توزیع شده است.

علی ملک زاده افزود: نصب بنر در پل های عابر پیاده ،پیگیری درج پیامهای انتخاباتی در قبوض برق و گاز و آب و تلفن ، در دسترس گذاشتن طراحی بنر ویژه انتخابات در سایت انتخابات استان و ...برخی دیگر از اقادامات انجام شده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: تهیه 5 هزار بروشور انتخاباتی ، هماهنگی درج پیامهای انتخابات در رسانه ها و نشریات استان  از اقدامات انجام شده است.

حسن مفیدی افزود: از رسانه هایی که در این زمینه فعالیت داشته باشند با توجه به بررسی انجام شده تقدیر خواهد شد .

وی اظهار داشت : در بین سایت های خبری استان یزد فقط سایت های یزد فردا، طلوع یزد و اخیرا نیز یزد رسا  مجوز قانونی را دریافت نموده و بقیه سایت های خبری استان فاقد مجوز است.

محمد صادق کوچک زاده  نماینده حوزه هنری استان یزد نیز در این نشست گفت: برگزاری نشست های انتخابات  با اصحاب هنر،همکاری برای طراحی بنر ویژه انتخابات  و.. از اقدامات انجام شده این نهاد است.

رضا نارگانی نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ،عليرضا ثواچه نماینده فرهنگی ورزشی شهرداری،رقیه دوست فاطمی ها نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،محمد هادی قاسمی  و حامد صدیقی  از اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده بیان نمودند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا